Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det tror jeg nokk du må...

vi fikk plass 8ende august.. og på rekningen står det fra 1 august...

(i fjor vell og merke)

men vi fikk noen ekstra dager på tilvending (hun skulle gå 60%, men fikk gå hele uka etter uka med tilvending)

Jeg har veldig mye annet jeg kan bruke ca 1700-1800 kroner på: Jeg nevner i fleng: Mat og klær til barna mine (får et par gode vinterdresser for de pengene, tilskudd til huslånet (vi betaler utrolig mye nå for tiden pga renteoppgangen osv). Så det er faktisk snakk om ganske mye penger for oss, selv om du synes det er småtteri.

Jeg beklager at du ikke har fått plass i barnehage, men det er en helt annen sak.

Annonse

hvis dere kun har fått tilbudet fra den 20 og ikke fra den første, mener jeg du skal ha redusert regning. bhg vi har fått plass i kan strekke inntaket frem til 10 aug , uten at får innvirkning på regninga, og det til de som i vedtaket har fått tildelt plass fra den 1. dette hvis det er mange nye unger, for da kan ikke alle begynne samme dag. de som begynner etter den 10 får reduksjon i regninga.

Jeg vet meget godt hva en barnehageplass kostet for noen år siden. Har større barn, ser du.

Skjønner du er bitter fordi du ikke fikk plass, men skjønner ikke hva de sure oppstøtene dine ang dete har å gjøre med mitt konkrete spørsmål.

datteren vår begynte 20 august i fjord og vi betalte vel en 800 kr eller noe for den første mnd. skulle no bare mangle. man skal jo ikke betale for 3 uker man ikke har plass.. da må barnehagen ta inn alle barna fra 1 august da

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...