Ayla78 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hmm, har dere og det? Kjennes ut som skikkelig mensmurring(ikke smerter). Hatt det i to dager nå. Kynnere har jeg hatt i hvertfall en mnd. Takknemlig for tilbakemelding.
L@boline Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er 32 uker og har hatt det samme en stund nå. Serlig om natten. Kan være ganske plagsomt, men går ut ifra at det er helt normalt :-)
På vei igjen? Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Har det til og fra men har vært veldig intensivt fra torsdag til søndag i uken som var. Nå har det roet seg litt, er vel bare noe vi må gjennom. Vet ikke hva den gjør med modningen, om livmortappen avflates eller hva det er som er godt med disse murringene Er forrresten 35+6.
lykkeligmspire Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 har det til og fra-særlig om natten. fra u 35. u 37 nå-Er vel tegn på at kroppen forberder seg,men fødsel kan være langt unna alikevel. har også stikkninger som kan være kjempe vonde-svetter til.
På vei igjen? Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Ja disse stikningene har jeg også hatt, de begynte i uke 30 ca men har har hatt de mer for en stund siden, kjente litt i går men føler det har gått litt over.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Faen kjennes ut som om jeg har "venta" på mensen i over to uker! Blir gæren! Hater mensen. hehe... Men er vel noe en og en hver skal igjennom... Gleder meg til ferdig=)
På vei igjen? Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Noen kjenner modningsprosessen og andre ikke.
Ayla78 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2008 Jeg ringte for å sjekke om det var normalt og da ba de meg komme innom for en sjekk bare for å se at det ikke er en fødsel som er i gang. Tok ctg og målte pluss innvendig ul. Hos meg var det ingen fødsel på gang, legen kalte det falske rier og sa jeg kunne godt føde i morra men jeg kunne likesågodt forvente at de måtte sette meg igang to uker etter termin :-) Hehe.. Så det var ganske vanlig, men varierte fra person til person hvor langt unna en evt fødsel var. Desto kortere på vei en var med slik murring, desto større grunn til å sjekke forstod jeg på legen..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 hvor langt på vei er du, lykkelig mamma?
anette&tutta mari :) Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 jeg var hos jordmor idag og fortalte om sterke kynnere og stikking/nedpress. Hun sa også at det var fordi jeg modnet.. så jeg kjenner det godt. Denne uka har vært ekstra ille.. kanskje det skjer noe snart? woho.. er 36+0 idag:)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 oki:) er uke 36 idag.. Skal til jm til mandag og tenkte å høre mer ang disse mensen smertene, blir gæren;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå