Gå til innhold

Er jeg unormal????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er litt forskjellig når man skjenner liv, da jeg ventet jenta mi for 2 år siden da kjente jeg spark i uke 17 mens nå har jeg kjent fra uke 14. men det kan være hvis morkaken ligger foran så vil den fungere som støtpute og dermed så kjenner man ikke spark før senere. legen fortalte meg når jeg var på ultralyd sist, at morkaken ligger bak, så derfor kunne jeg kjenne spark så tidlig. du/ dere trenger ikke å bli redde for at noe er galt, hvis dere ikke kjenner spark nå.

Jeg er 16+6 i dag og har ikke kjent liv, men er ikke bekymret. Er førstegans og jordmora sa at det kunne drøye helt til uke 20 før jeg kjente noe. Gleder meg vilt, så ligger å kjenner etter hver dag. Har ikke vært på noen ul enda, men har hørt hjertlyden hos jordmor. Skal på ordinær ul 14. juli! Venter veldig på den dagen!

Jeg går mot uke 20, har kanskje kjent antydning til liv noen ganger, på ul er alt bra med barnet, men det er ikke alle som kjenner det så tidlig:)

Ingen grunn til bekymring!

Det er helt normalt og ikke kjenne det så tidlig, faktisk er det mange som tror de kjenner liv, mens det faktisk er luft og andre ting som rører på seg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...