Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er nå i uke 16+2 , og har ikke kjent noen tegn til liv... Jeg er 175 cm og veier 111 kg , og har en del fett på magen. Er dette normalt? Blir redd jeg , tenk om den ikke lever lenger? Har vært på ul og sett osv men rart at man ikke kjenner noe som helst? Jeg vokser jo som bare det... Huff
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Dette er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. Om du ikke har kjent liv til 22 uke, kan du begynne å stresse. Mye fett på magen, samt førstegangsfødende, og du har gjerne morkaka på fremre veggen (det finner du ut på UL), gjør at man kjenner det senere.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Jeg kjente liv etter uke 22.. Så ta det helt med ro.. Fikk også gravidemage etter uke 25. Fram til det så jeg veldig feit ut. Dette er mitt andre svangerskap. Har termin om 12 dager.
Topp : ) Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Med mitt første barn kjente jeg ikke liv før på den ordinære ul i uke 18. Det fine med det, var at jordmor kunne bekrefte at det faktisk var fosteret jeg kjente. Du trenger ikke bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Altfor tidlig å bekymre seg. Bare slapp av. Snart skal du på den ordinære UL, og en gang etter det begynner du å forstå at det du kjenner der inne faktisk er babyen... Det kommer gradvis. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå