Gå til innhold

vil du vite hva det blir?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om vi har en skikkelig dårlig UL her oppe, eller om gynekologen er inkompetent. Var på UL uke 14 og da var det ikke snakk om å se etter hva det var en gang. Slik var det også på ordinær UL i forrige svangerskap. Skal på UL neste uke, er da 19 uker akkurat (litt sent for ordinær UL, ikke sant?)Har veldig lyst til å vite kjønn da, men har ikke store forhåpninger om at de klarer, eller vil, se etter det. Irriterende. Skulle ønske vi hadde flere alternativer.

Annonse

Jeg skal på ul om litt mer enn 2 uker, men er usikker på om jeg vil vite om det blir en jente eller gutt da. Det er jo liksom litt gøy å spekulere i hva det blir og få seg en "ekstra overraskelse" ved fødselen. Er også litt bekymret for at jeg skal bli låst ved å få en gutt eller jente (hva de nå vil se på ul) og det ender opp med det motsatte. Er selvfølgelig helt sykt nysgjerrig, så kanskje jeg ikke klarer å stå mot fristelsen å få vite hvis tilfelle gis. :-)

Uke 14 er vel uansett alt for tidlig til å kunne se noe kjønn?

Står dessuten at ordinær UL utføres mellom uke 17 og 19 (og noen steder mellom 18 og 20) så uke 19 er vel helt passe :)

Vi skal vite! Såfremt vi får vite.. sto i brevet med innkallingen at det "vil ikke bli sett etter kjønn". Håper det ikke er policyen der :/

Heisann

Jeg er gått inn i uke 19 nå og skal på ord.ul 8.juli. Men vi har bestemt oss (allerede før svangerskapet) at vi ikke vil vite kjønnet.

Magefølelsen min sier det er gutt og det samme sier venninnen min som har 2 barn og søster til mannen min. Så spennende å se på dagen da den lille kommer til verden :)

Annonse

Var på ultralyd den 30 juni.. hun sa hun "satte en knapp på at det var en jente" men så låg babyen så rar at det var vansklig å se.

Så jeg vet ikke helt hvis jeg tørr å tro på et det er en jente eller ikke. :D

Får nesten bare vente å se. :)

tredje gangen jeg er gravid og hver gang så har barna mine ligget rart til så det nesten har vart umulig å se. Bare tatt rede på hva det blev en gang tidligere ( min førstfødte) .

Andre gangen så ville vi ikek vite. Nå føler jeg meg bare usikker. Vet ikke hvis jeg tørr å tro på det hun jordmoren trodde hun kanskje såg.. :D

Var på UL på fredag, og var da 18+5. Vi får gutt :-) Vi så "tut med tilbehør" veeeldig tydelig. JM sa at dersom dette skulle vise seg å bli ei jente så kom hun til å slutte i jobben :-D Både mannen min og jeg er altfor nysgjerrige til å ikke ha fått vite kjønnet! Fikk vite det med førstemann også. Da fikk vi jente. Har jo ingen betydning hva det blir, men gøy å få vite det likevel syns vi. Må ut å shoppe litt guttetøy etterhvert. Ikke så dumt med litt shopping ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...