Gå til innhold

Stokke Xplory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har vært litt interessert i stokke xplory, babyen min er 2 mnd, så har allerede Brio Happy. Er glad i den, men ønsker ei litt lettere "handle vogn". Er denne shoppingbagen som festes på stokke vogna noe bra? Er det mulig å henge andre poser/vesker på vogna?

Og dersom noen har ei å selge så vennligst gi meg beskjed :) Takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener bagen som festes nedenfor setet, oppå de minste hjulene, så må jeg si at den er kjempegod! Du får plass til "alt" oppi den fordi den foldes ut når du åpner glidelåsen. Vi henger også stelleveske på håndtaket, det går helt fint. (det finnes en egen stelleveske spesielt for Xplory, men jeg har ingen erfaring med den.)

Ser det er noen slike vogner på finn.no nå ;-)

Skrevet

Hei, jeg har akkurat kjøpt Stokke Xplory - full pakke. Siden baby ikke kommer før september, har jeg ikke brukt den enda, og har lite erfraring selv. Men i følge venninnen min (som jeg har kjøpt den av), så er både handlebag og stelleveske veldig praktiske. Så jeg gleder meg masse til å gå på shopping med denne når baby kommer :)

Lykke til meg vognkjøp :)

Skrevet

De har forresten tilbud på babyshop på 2007 modellen - sportsvogn og bagvogn - til 5999,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...