Glad tobarnsmamma Skrevet 1. juli 2008 #1 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har kjøpt en brukt vogn; Quinny freestyle 3XL, med Dreamy Bag til. Men det følger ikke med noen bruksanvisning... Jeg har (endelig!!) funnet ut hvordan jeg skulle få av sportsvogn-delen fra understellet. Nå skal jeg prøve å sette på adapterne som gjør at jeg kan ha Dreamy-bagen og Maxi-cosi setet på dette understellet. Men jeg aner ikke hvor jeg skal feste disse adapterne... HJELP! Noen som kan forklare meg dette? I tillegg så er forhjulet låst nå, og jeg aner ikke hvordan jeg "låser det opp" slik at det blir roterbart 360 grader...Har prøvd, men får det ikke til.. Og...når man tar kalesjen på sports-delen opp og ned...skal man bare dra, eller finnes det en eller annen måte å gjøre dette på uten å ødelegge den? Håper noen av dere har erfaring med denne vognen, og kan forklare meg alle dens "hemmeligheter".. ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138145985-hjelp-noen-som-kan-forklare-litt-om-quinny-freestyle-3-xl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå