Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 ... å slutte og tenke så mye på det å bli gravid??? Foruten å bli gravid, tror jeg nesten mitt høyeste ønske er å kunne GLEMME hele saken - og så bare plutselig innse at jeg er blitt gravid!!! Sitter her, tanta kom visst denne gangen også, og nå er jeg LEI.... Prøver å tenke på at det jo er så mange her som har prøvd MYE lenger enn meg, men jeg klarer snart ikke tanken på nok en mnd med prøving, venting og skuffelse.... Har tom begynt å lese om adopsjon - men jeg vil så gjerne være gravid en gang til!! Vurderer å ta kontakt med gynekolog siden det ikke ser ut til at jeg får hjelp av legen min før etter jul... Sorry! Ble visst litt klaging dette her...
Lillemor i magen <3 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hei du.....det som er bra her er at det er lov å klage og syte litt!! Det hjelper for en liten stund iallfall!!! Tror de fleste av oss her inne har sånne tanker som deg..... Iallfall rett etter at tanta kommer. Man blir så innmari frustrert og lei seg! Har ikke så mange oppmuntrende ord å komme med...men vi er nå en gang laga slik at vi klarer å reise oss etter skuffelse og fortvilelse og det kommer bedre dager! Syns det er rart at legen din ikke vil hjelpe deg før etter jul. Ta kontakt med noen som kan hjelpe deg og som du kan prate med. Du har jo mista en gang også og det kan være en tøff påkjenning som gjør skuffelsen enda større! Håper det ordner seg for deg! Stor trøsteklem fra meg!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Oj, der kom tårene!!! Tusen takk for kjempefint svar!!! Det er så godt å ha et sted hvor man kan få ut tanker og følelser både positive og negative... Tusen takk!!! Klem tilbake
mamamia Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Føler veldig med deg. Sitter også her å er deppa etter å ha fått m.. igjen. Vi har prøvd i over 2 år nå på nr. 3. Sikkert mange som mener at vi skal være happy med de to vi har fått og klappe igjen! Men det er ikke så lett når ønsket om nr. 3 er minst like stort som det var de to andre gangene. Fikk dere det til selv greit med forrige? Jeg har ikke helt tatt det inn at mannens svømmere ikke er supre, da vi ikke hadde problemer med de to første. Nå har vi sendt inn søknad om ivf, men jeg kjenner at jeg har så veldig lyst å få det til igjen selv. Har litt angst for det der med ivf, men jeg vil jo heller gå igjennom det enn ikke ha prøvd. Ønsket om baby er så stort at man blir jo helt tussete til slutt. Nå ser jeg bare mager og små nurk over alt. Vi gleder meg naturligvis masse med og over de to vi har. Men nettopp det - vi vil ikke at det skal være slutt... Jeg ville tatt kontakt med ny lege eller gyn ja. Det er ikke no vits i å gå lenger enn nødvendig å håpe, prøve.. hvis det er hjelp man trenger for å få det til. Skjønner ikke at legen din ikke vil hjelpe med en gang. Lykke til! Føler med deg!!
Liza-76 Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Hei Trampe73! Åå, kjenner meg sånn igjen i dine tanker og følelser! Jeg har også prøvd å glemme at jeg ønsker et barn til.... Har lest om adopsjon og har til og med prøvd å innbille meg at jeg ikke ønsker et barn til.... Dette med prøving, venting og skuffelse måned etter måned er virkelig en påkjenning! Var og kikket litt inne på en annen side her, og fant link til en film om infertilitet, den var hjerteskjærende og jeg håååper jeg ikke ender der.... Tror ikke andre som ikke har slitt med dette kan forstå hvordan det er.... Så det er lov å klage og syte her inne, godt med andre som er i samme situasjon! Men, synes det er rart at legen din ikke vil hjelpe deg. Du har jo prøvd i over et år, har du ikke? Hva sier han da?
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 Hei! Dere er bare så herlige alle sammen!!! Det er så godt å ha noen som forstår tankene og følelsene!!!! Jeg er heldig ellers også, har vært forholdsvis åpen om dette, så jeg slipper ALTFOR mange spørsmål osv... Legen min mener vel at siden vi fikk det til selv før jul, så må vi vente et år til før det blir mer hjelp å få... Dessverre er min egentlige lege i permisjon, kan være hun hadde vært mer behjelpelig! men kommer til å ta kontakt med gynekolog selv vi! TUUUSEN TAKK for oppmuntringen, jenter! Ønsker dere lykke til, om det så er med nr 1, 2, 3 eller 10!! :-) Vil man ha, så vil man ha barn!! KLEMMER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå