Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved fryseforsøk så stiger hcg-nivået senere? Betyr det at jeg bør vente noen dager ekstra før jeg tester? Er på RD 13 nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke. Men jeg testa på dag 12 for 2 år siden, og det ble et sterkt blått kryss med en gang. Og det var fryseforsøk. Men det skal sies at det var tvillinger, og da er jo ofte hcg-nivået høyere.

Lykke til med testing!

Skrevet

jeg satte inn fryseegg 20 juni og skal teste på rugedag 15 og 18...fått beskjed om d fra klinikken for d kunne ta litt tid å få pos test...

Skrevet

sikkert annerledes om man har satt inn 2 fryseegg. Jeg satte inn 1.

Skrevet

Ja, jeg mener jeg har hørt det jeg også. Fikk beskjed om å teste i morgen (innsetting 19. juni), men vurderer faktisk å vente et par dager til.

Skrevet

ja d skader ikke å teste på rugedag 17/18 også, de påpekte d på klinikken min, regner med du også går på progynova?? d hadde vært kjipt å miste fordi man sluttet på de pga neg test dag 14/15...

Skrevet

Joda, jeg går på progynova jeg også. Har ingen planer om å slutte med dem uansett hvilket resultat jeg får. Vil ikke ha flere SA nå - grøss og gru

Skrevet

men hvis du har fått neg test på dag 18 så skal du vel slutte? d skal jeg...og så blir d oppstart ved mens i august...

Skrevet

ja hvis jeg tester negativt på dag 18 kutter jeg selvsagt ut progynova. Skulle ha testa i dag, men jeg venter en dag til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...