Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg sliter, har gravidbukser med tøy over magen, de er så lave i livet at tøyet vises åkke som. Jeg ønsker meg topper som sitter ok og i tillegg er lange. Har altfor lang rygg i utgangspunktet og bruker mellom størrelse 46 og 52/54 i overdeler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånt uten å se "tantete" ut? Singlettene på Vero Moda blir for smale for meg.... Er troende til å gå i gulvet når som helst pga blodtrykksfall, så har behov for å planlegge handleturer!
pivi Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 vet ikke hvor du bor, men sparkjøp har lange singleter i mange størelser;-) abigale på kløfta....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Gina tricot! Kjempefine singleter i mange fine farger!
AnneMie Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hennes og maurits har noen lange singleter i mamma tøyet til 80kr.. de er jeg kjempe fornøyd med!!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Hei! HM har som regel lange singleter i BIB-avdelingene og de er av ganske god kvalitet. De på Ginatricot syns jeg er for tynne i stoffet, men de er lange, men ikke større en XL der, som vel er 48 eller noe. Passer ikke til meg som er 52/54, men om du bruker ned i 46 og ønsker noen tynne sommertopper er de nok ok, og til en billig penge! Samme med Indiska da i så fall Ellers så har jeg kjøpt et par på Ellos som er lange og fine også
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har gitt opp... bare noen ytterst få butikker som fører mammaklær her i byen. - OG de som har, har fryktelig dårlig utvalg! -Nå stjeler jeg de største t-shortene til gubben, men inser at de også kommer til å bli for små. Får håpe jeg ikke blir så veldig mye større....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 H.I. her: Takk for tips! Har aldri vært på Gina Tricot, alltid trodd at de har størrelser ala BikBok... Da har jeg en plan for morgendagen!
enda en Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Cubus! De har lange singletter, i mange friske farger.
Frøya76 Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Hei! Til deg som har gitt opp: det finnes ikke mye mammaklær til oss over str.48 i Norge uansett hvor du bor dessverre. Kunne også tenkt meg å handle litt mamma-klær men.. Da må du på moterhood.com eller så. Men de fleste klærne i stormote-merkene til kjedene, xlnt, BIB osv er jo romslige i størrelsene, lange topper etc så det er plass til magen der uansett De går som regel fra str.42 så der finner du kanskje noe? Nå begynner høst-kolleksjonene å komme inn på nettet også så masse å velge i utover! På ellos har de masse basic-topper og gensere som er helt ok og rimelige!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 Da har jeg vært på shopping! Ble litt her og der, fant noen lange topper på Gina Tricot (singlettene ble for smale/små), tre singletter i ymse utførelse på Cubus, to singletter fra H&Ms mammakolleksjon + en topp derfra og to topper fra xlnt. De hadde fått inn mye nytt på H&M, så var ikkes å utplukka som jeg har opplevd før. Kjøpte også skjørt, shorts, capri og bukse i stoff der. Digg! Nå har jeg garderobe for resten av svangerskapet!
malleleo<3 Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 zip butikkene har! også masse andre gravidklær i store strl:)
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 hei. jeg bor på landet og har ingen butikker å komme meg til som fører store klær. derfor har netthandel blitt min redning:) jeg gikk inn på linkene på sida her og fant en butikk fra oslo som førte mammaklær. Kjøpte bukse som var helt fantastisk. Kjempegod plass til både mage og rumpe/lår, samtidig som den så stilig ut. Topper hadde de også i mange lengder. Bare synd jeg ikke helt husker hva den butikken het...noe med mama...? Er du ikke i form til å handle i butikker, så anbefaler jeg deg å sjekke nettet- bare sørg for at du har muligheten til å levere tilbake om det ikke passer...
MammaTil1Snart2 Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 www.nine.no Kjøpte genser der,de har veldig god kvalitet,er lange og dekker deg hele svangerskapet selvom du får stoor mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå