Gå til innhold

Lange t-skjorter/topper/singletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter, har gravidbukser med tøy over magen, de er så lave i livet at tøyet vises åkke som. Jeg ønsker meg topper som sitter ok og i tillegg er lange. Har altfor lang rygg i utgangspunktet og bruker mellom størrelse 46 og 52/54 i overdeler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånt uten å se "tantete" ut? Singlettene på Vero Moda blir for smale for meg....

Er troende til å gå i gulvet når som helst pga blodtrykksfall, så har behov for å planlegge handleturer! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvor du bor, men sparkjøp har lange singleter i mange størelser;-) abigale på kløfta....

Skrevet

Gina tricot! Kjempefine singleter i mange fine farger!

Skrevet

Hennes og maurits har noen lange singleter i mamma tøyet til 80kr.. de er jeg kjempe fornøyd med!!!

Skrevet

Hei! HM har som regel lange singleter i BIB-avdelingene og de er av ganske god kvalitet. De på Ginatricot syns jeg er for tynne i stoffet, men de er lange, men ikke større en XL der, som vel er 48 eller noe. Passer ikke til meg som er 52/54, men om du bruker ned i 46 og ønsker noen tynne sommertopper er de nok ok, og til en billig penge! Samme med Indiska da i så fall :) Ellers så har jeg kjøpt et par på Ellos som er lange og fine også:)

Skrevet

Jeg har gitt opp... bare noen ytterst få butikker som fører mammaklær her i byen. - OG de som har, har fryktelig dårlig utvalg!

-Nå stjeler jeg de største t-shortene til gubben, men inser at de også kommer til å bli for små. Får håpe jeg ikke blir så veldig mye større....

Skrevet

H.I. her:

Takk for tips! Har aldri vært på Gina Tricot, alltid trodd at de har størrelser ala BikBok... Da har jeg en plan for morgendagen! :)

Skrevet

Cubus! De har lange singletter, i mange friske farger.

Skrevet

Hei! Til deg som har gitt opp: det finnes ikke mye mammaklær til oss over str.48 i Norge uansett hvor du bor dessverre. Kunne også tenkt meg å handle litt mamma-klær men.. Da må du på moterhood.com eller så. Men de fleste klærne i stormote-merkene til kjedene, xlnt, BIB osv er jo romslige i størrelsene, lange topper etc så det er plass til magen der uansett :) De går som regel fra str.42 så der finner du kanskje noe? Nå begynner høst-kolleksjonene å komme inn på nettet også så masse å velge i utover!:) På ellos har de masse basic-topper og gensere som er helt ok og rimelige! :)

Skrevet

Da har jeg vært på shopping! Ble litt her og der, fant noen lange topper på Gina Tricot (singlettene ble for smale/små), tre singletter i ymse utførelse på Cubus, to singletter fra H&Ms mammakolleksjon + en topp derfra og to topper fra xlnt. De hadde fått inn mye nytt på H&M, så var ikkes å utplukka som jeg har opplevd før. Kjøpte også skjørt, shorts, capri og bukse i stoff der. Digg! Nå har jeg garderobe for resten av svangerskapet! :)

Skrevet

zip butikkene har! også masse andre gravidklær i store strl:)

Skrevet

hei.

jeg bor på landet og har ingen butikker å komme meg til som fører store klær. derfor har netthandel blitt min redning:) jeg gikk inn på linkene på sida her og fant en butikk fra oslo som førte mammaklær. Kjøpte bukse som var helt fantastisk. Kjempegod plass til både mage og rumpe/lår, samtidig som den så stilig ut. Topper hadde de også i mange lengder.

Bare synd jeg ikke helt husker hva den butikken het...noe med mama...?

Er du ikke i form til å handle i butikker, så anbefaler jeg deg å sjekke nettet- bare sørg for at du har muligheten til å levere tilbake om det ikke passer...

Skrevet

www.nine.no

Kjøpte genser der,de har veldig god kvalitet,er lange og dekker deg hele svangerskapet selvom du får stoor mage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...