Gå til innhold

Tenk at vi skal føde neste måned!

Anbefalte innlegg

Endelig er ventetiden snart slutt! Etter alle disse månedene får vi snart møte babyene våre. Når har dere termin,og hvor skal dere føde? Jeg har 16 08 og skal føde på Fredrikstad. Blir første jenta mi. Har 3 gutter fra før. Så det blir litt spesielt.Hva får dere?

Fortsetter under...

Ja når man tenker slik, at det faktisk er neste mnd vi har termin, så er det jammen ikke lenge igjenn :)

JM trur vi venter en gutt..ikke 100% sikkert, men kunne se slik ut

jeg har to jenter fra før og sambo en gutt fra før..vår første fellese dette da :)

Annonse

Tenk da jenter, stor sannsynlighet for at noen av oss føder allerede denne mnd!!! Faktisk :o)

Jeg har 41 dager igjen, og tror dette blir min andre gutt, og mannens tredje... Skal føde i Mo i Rana..

Men skal på vekstkontroll 28 juli, og er babyen allerede da veldig stor tror jeg det blir igangsettelse i slutten av denne mnd.... yikes!!

28 juli var forøvrig termindato forrige gang :o)

Jeg har også termin 16.08. Men min første termin var 28.07., så tror vi er i beredskap her i huset fra månedskiftet juli/august.... :D

Flere som har panikkdrømmer for tiden om at babyen kommer før tiden og man blir superstressa fordi alt ikke er klart ennå...? Hihi.

Jeg hadde også menstermin 28/7, men UL termin er 4/8, spennende. :) Veldig mange som spør meg om jeg er lei, men tross noen plager, så koser jeg meg med magen, synes den er så fin, og er ikke lei. :) Også skal jeg prøve å nyte denne siste tiden hvor jeg faktisk fortsatt kun har meg selv og en mage å farte rundt med,blir sikkert ikke like enkelt når lillegull kommer. :) Gleeeder meg masse da, tenk at det er gått 8 mnd, utrolig å tenke på,.. Var ikke lenge siden jeg synes det var en EVIGHET til jeg skulle på UL i uke 18, hehe.. Skal bruke noe av tiden fremover til å male kjøkken og gang, å lære meg fødselshypnose og gå til modningsakupunktur, samt gjøre istand siste rest av babyutstyr,, prøver så godt jeg kan å ikke legge på sengklær i vogn og seng... :) Er jo såååå fristende. :D Flere som har prøvd seg på fødselshypnose? Ønsker dere alle lykke til!!! :)

Annonse

ja tenk bare 35 dager igjen her til ul-termin (6.august)! venter ei jente, har en gutt fra før! så blir spennende! masse som skjer i mellomtiden oxo, som blant annet guttungens 2årsdag og barnehagestart for første gang!!:) så tror nok dagen kommer til å fly avgårde! alt er klart i hus oxo av utstyr, bortsett fra bleier jeg må få kjøpt!! men hun kan vente med å komme i hvertfall 2-3 uker til!:)

Oi,dette har gått så utrolig fort! syns ikke det er lenge siden jeg satt med en positiv test i hånda :) har termin om 40 dager, altså 11 august. Dette er førstefødte for oss og vi venter en lita jente :D har fortsatt ikke bestemt meg helt for hvor jeg skal føde, men blir enten Skien el Arendal. Gleder meg! ....og gruer meg,hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...