Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Del Skrevet 1. juli 2008 Uff jeg holder på å klikke!!! Sliter veldig med vondt i korsryggen. Føler jeg stivner og verker hele tiden...må ligge med pute under magen når jeg skal sove....Står og går hele dagen på jobb så det er slitsomt...MEN jeg er jo bare 8 + 3 på vei så det kan da umulig være bekkenløsning??!! Pleier ikke det å komme når ungen er større...sånn rundt 20 uke eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuji Skrevet 2. juli 2008 #2 Del Skrevet 2. juli 2008 Det er slett ikke umulig at det er bekkeløsning du sliter med allerede. Jeg er 8+4 på vei og har allerede bekkenløsning. Jeg har vært gravid før, og da er man ekstra utsatt - og så er jeg gravid med tvillinger (!) så da er hormonnivået ekstra høyt.. Kom deg til legen og få henvisning til fysioterapibehandling og eller vanngymnastikk med en gang. Det hadde i allefall stor postiv effekt på meg sist jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maria isabell Skrevet 2. juli 2008 #3 Del Skrevet 2. juli 2008 fysiso terapaut og bassengtrening, snarest:) lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå