Gå til innhold

Begge unga er henvist til BUP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann er først ute pga av ekstremt høyt aktivitesnivå. Og lite søvn. Han er i tillegg råsterk. Er ganske spent på det her prosjektet vi er blitt spurt om å ta del i.

Ble henvist av HS tilfeldig egentlig. Den dagen vi vår på 15 mnd kontroll var det tilfeldigvis en dame fra BUP der som gjerne ville ha med Turbo`n vår på et prosjekt.

De har allerede nå mistanke om ADHD på han.

Dette prosjektet er vel et slags forskningsprosjekt som de har starta nå på om det er mulig å se ADHD så tidlig, eller om han roer seg ned etterhvert.

Eldsteman har jeg vært hos legen om spurt om vi kunne bli henvist lenge før minsten "ble" turbo. Han har en del sosiale problemer og konsentrasjons problemer. Har vært i kontakt med PPT tidligere for noen år siden. Har også en del problemer i hverdagne med eldste mann. Han skal få time innen september.

Eldsteman er det snakk om ADD eller Asperger da..

Kjenner jeg gruer meg litt til alt det her *tørker svetta*

Når unga er ferdig utreda har jeg tenkt å ta tak i meg sjøl, har slitt mye gjennom tiden.. Mamma mener jeg også kan ha en del symptomer på ADHD, er jo i grunn enig så må vel få en slags utredning på meg også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke til !

Vi er på BUP (Nic Waals Inatitutt) med vår eldste pga adferdsproblemer, de er supersøte og utrolig flinke der - og vi er overlykkelige fordi vi har fått innpass hos BUP.

De har fått snudd situasjonen fra uholdbar til optimistisk i barnehagen, og vi får gode tips og råd privat også.

Dyktigere folk skal en lete lenge etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...