Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hei alle Hvilke symptomer har/hadde dere som har testa positivt? Og når starta de, tidlig eller sent i rugeperioden? Rugedag 4 her.
lillebie på`n igjen Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 hei vi er nesten likt, jeg fikk satt inn på fredag morgen den 27, blir vel rugedag 5 her. kjenner du noe?
okeke Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 lurer jeg på også, håper på mange svar .))) rugedag 12 her
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 se på snartgravid.com - under ivf/ass. Der har de en kjempefin tråd hvor de som har testet positivt legger inn sine symptomer..
Madam-mim Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jeg merket flere ulikheter mellom mine to førsøk som gikk i vasken og det tredje der jeg ble gravid. Når jeg ikke ble gravid hadde jeg mye menssmerter den siste uka, sånn konstant småmurring. Og de siste dagene mot testing merket jeg nesten ingenting. Skjønte fort da det gikk galt. Den gangen jeg ble gravid hadde jeg mensmurringer som var av og på i perioder den siste rugeuken, og mye stikkinger. Crinonen kom ikke ut igjen, i motsetting til de to andre gangene. Jeg ble også veldig varm, startet vel ca rugedag 8. Trøttheten kom også rundt den tiden ca rugedag 9-10. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå