Gå til innhold

hmmmmmmmmmm !??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter planen ikm. neste mandag, (07.juli) (28 dg. syklus)

Men i dag kom det plutselig litt rosa slim, og litt menslignende murringer...

Festeblødning, eller for tidlig mens?? noe helt annet?? virker litt rart at den skal komme så tidlig, men virker enda mer rart om jeg skulle vise meg å være gravid, pga. jeg ikke har hatt sex rundt EL. denne mnd. ikke hatt sex i dag eller i går heller (har blødd litt etter sex før)

MEN! kan jo ha hatt senere El. enn det jeg har regnet med også?? er det mulig, eller må den komme minst 14. dager før mens???

Jaja.. uansett rart ;) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende. Krysser fingerne for deg.

Fortell oss hvordan det går da? :o)

Tvi, tvi..........

Skrevet

Ifølge gynekologer og andre kloke koner, er det temmelig fast at det går 14 dager fra eggløsning til neste mens. Det er antall dager mellom mens og eggløsning som kan variere.

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg har klest et sted at el kan komme senere enn 14 dager før. Husker dessverre ikke hvor det var. Tror selv jeg bruker å ha det 11-13 dager før. har aldri fått positiv el-test før det iallfall... Lykke til!

Skrevet

Jeg pleier å kjenne når jeg har EL.og pleier normalt å krysse det av på kalenderen, men har ikke kjent noe spes. denne mnd, iallfall ikke som jeg har krysset av. hehe.. Har ikke tenkt på det, pga. ikke sex, pga. samboer bortreist.

Men men.. er like forvirret i dag..

Ikke mer blod å se, så var nok ikke tidligere mens.

Og før mens hvis jeg spotter, så begynner det med brunt, dette var rødt!

Merkelige greier!

Å noe annet rart, i dagmorges tok jeg meg i å felle tårer når jeg hørte på "gråpus sangen" med vesla.. hehe..

Husker sist jeg var gravid, så ble jeg også lett rørt..

Enda mer hmmmmmmmmmmmmm... nå!! ;)

hehe...

FÅr bare smøre meg med tolmodighet å se hva som skjer....

Skrevet

Jeg bruker CB sin fertilitetsmonitor, og ifølge den så har jeg hatt færre dager enn 14 fra eggløsning til mens. Får som regel el rundt dag 16 og bør da alltid ha 30 dagers sykluser. Har alikevel hatt 28-dagers syklus (men også 30). Så det kan nok variere det også.

Skrevet

merkelige greier.. hehe.

får bare vente å se om en uke ;)

Skrevet

Har du begynt å blø noe mer? Her er det fortsatt ikke tegn til verken det ene eller det andre Kjøper en test i morgen, men prøver å ikke ha så store forhåpninger.

Skrevet

Kom deg til en lege å ta en celleprøve av livmortappen din. Jeg blødde også etter sex, og hadde celleforandringer. Så, bytt fokus, om du ikke nettopp har vært på undersøkelse da..

Jeg måtte koniseres, men heldigvis ble det jo oppdaget da! :-)

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...