Gå til innhold

jeg går på YA gjennom Nav og får dekket utdanningen min men er nå blitt gravid... noen som vet?!...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

man får vist ikke permisjon utifra de pengene jeg får på yrkesrettet attføring så det betyr at jeg skal ikke ha perm det året med lillebabyen... tror det skal gå greit å fortsette studiene da babyen kommer i mars og jeg har hele sommerferien hjemme med den før pappaen kan ha permisjon noen dager i uka og jeg leser en del hjemme neste høst...

Noen som vet om jeg har rett på stipend fra lånekassa når jeg er gift og har inntekt mens jeg studerer? det er en periode før og etter babyen kommer som Nav forventer at jeg er hjemme uten lønn så denne perioden har jeg ikke penger...

andre som har vært i samme situasjon som vet?

Fortsetter under...

studerer 100 %...

hvorfor har ikke far rett på permisjon da? fordi mor ikke får? Nav er helt korka på alt de skal finne på! jobba helt vanlig til jeg ble syk, har vært gjennom masse i 3 år nå og skal endelig begynne å studere og da viser det seg at jeg er gravid og da skal jeg liksom ikke ha vanlige rettigheter som da jeg jobbet?! merkelige greier gitt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...