Gå til innhold

Til alle dere..

Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si at dette klarer dere helt strålende, dere er tøffe jenter med bein i nesa :) Jeg har vært der selv, med et helvette av en barnefar som nå ikke har kontakt i det hele tatt (sett barnet 3 ganger), masse tanker og føleler om det var det rette å gjøre, redsel for å klare seg og forvirring ang hva man har krav på og når og hvor osv... Selv om ting kan virke håpløst og alt er mørkt noen ganger må dere holde motet oppe, snart kommer det en liten baby som trenger dere og da forandrer alt seg! Dere får all kjærligheten fra babyen deres og han/hun er avhengig av dere 24 t i døgnet, det er en herlig følelse :) Etterhvert møter dere kanskje en ny mann i livet deres...

Jeg sitter her 22 uker gravid med en ny mann, er forlovet og bryllup neste sommer... Gutten min blir 2 år til høsten og nye mannen min er pappa for han, det fant gutten ut helt av seg selv. Se lyst på livet, det ordner seg for snille piker selv om ting kan virke helt mørkt og vanskelig til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for kjempefin oppmuntring Tøvsjura *1 stor og 1 spire*. :)

Ja, bak skyene er himmelen alltid blå...

Vet i all fall det at om jeg klarer dette, klarer jeg alt. :)

Skrevet

Det er en veldig fin innstilling å ha, den samme hadde jeg og jeg startet på skole når sønnen min var 9 mnd gammel. Akkurat ferdig med første året nå med kun 5 i alle fag :) Dere klarer alt dere setter dere mål om, det er bare å ha viljen og motet på plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...