Gå til innhold

April: I dag havnet vi i bunken som heter infertilitet :o(

Anbefalte innlegg

Vært hos gyn i dag siden vi sliter litt med å skaffe en lillebror/søster til tuppa vår og etter 1 år som prøvere er det slutt på tolmodigheten min..

Og i dag så havnet altså våre papirer i bunken som det sto infertilitet på.. Det var en rar og ikke særlig kjekk følelse.. Men har troen på at vi skal få en baby i hus om ikke så lenge likevel.. De greier jo å fikse opp i så mye no til dags...

Etter å ha tatt innvendig ultralyd hvor alt egentlig så normalt ut, endte det opp med noen blodprøver som skal taes og en sædprøve som mannen må ta i neste uke.. Eneste var at han trodde at jeg kanskje ikke hadde eggløsning.. Men det må vi vente på blodprøvesvar for å vite sikkert. Hadde aldri trodd at vi skulle bli en av sliterne.. Vi som ble gravid ved et uhell sist.. Men, men.. ting kan visst forandre seg.. eller var alexandra kanskje et lite mirakel?

Nå er vi ihvertfall igang med utredningen.. Og det føles egentlig veldig godt :o) Gleder meg til den gangen jeg kan rope ut at vi er GRAVIDE :o)

Noen flere i samme situasjon her inne?? Litt kjekt å ha noen å følge ;o)

Fortsetter under...

Hei du.

Jada, vi har også blitt en av sliterne... Hadde heller aldri trodd det, da mini ble til på 2 forsøk. Nå har vi, som du ser av nicket, prøvd betraktelig lenger enn det. Vi ble gravide i fjor høst, men mista når vi var 3 mnd på vei. Etter dette har vi prøvd iherdig, men får det virkelig ikke til å bli noe resultat. Har vært hos legen i dag og fått henvisning til gyn, så får vi se etter hvert. Tok det lang tid fra dere sendte henvisning, til dere fikk time?

Nå fikk vi i tillegg "prøvestopp" hos legen i dag, fordi jeg har fått en kul i brystet, samt en del smerter. Blir sendt til mammografi, og da mente han vi fikk stoppe prøvinga til dette var utredet. Var jo bare prikken over i'en nå :( Begynner bli drittlei hele styret, og humørsvingningene som kommer og ikke minst skuffelsene hver mnd.

Veldig kjekt at dere iallefall har kommet til utredning! Masse lykke til!!! Håper vi kan hoppe sammen over til de gravides rike snart;)

Så leit!! Håper det ikke er noe alvorlig! At det bare ikke har klaffet enda.. Men det er jammen ikke lett å tenke slik når det står på.. Godt dere har komt igang med utredning, så er dere iallefall i systemet, og får undersøkt skikkelig!

Lykke til framover!!

Huff, har visst ikke så mye å klage over ser jeg.. :o( Håper virkelig at det bare er en fettkul eller en anna kul som godt kan være der og at det ikke er noe farlig..

Vi fikk henvisning til medie 3 vi.. så det gikk vel 2 eller 3 uker.. tror det hadde gått raskere men gynekologen var på ferie.. så fikk første dagen etter at han var ferdig med den..

Håper virkelig at vi blir gravide snart begge 2 :o) Lykke til med utredningen..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...