lillebie på`n igjen Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 hvordan går det med dere? hvor mange ruger dere på? jeg ruger på to, er på rugedag 5, gir opp å lete etter symptomer, da criconen og overstimuleringa gir meg alle slags symptomer! krysser fingra for at vi alle blir gravide )
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Heia Rugedag 4 på meg. Ruger på ett egg denne gang siden tvillingene ikke er så gamle. Syns det er ulidelig spennende dette, og blir sprø av å analysere symptomer. Lykke til til deg også
lillebie på`n igjen Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 oi svarte deg akkurat på den andre tråden :-) rugedag 5 her, er veldig kvalm- vondt i magen men er overstimulert så det er nok det som utgjør symptomene! kjenner du noe?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hei dere.. ja dette er for spennende altså.. Jeg satt inn om torsdagen. Var småkvalm helt frem til rugedag 4 (søndag). Rugedag 3 kjente jeg murringer, som før mensen, bare veldig svake. helt til i går, rugedag 5. I går kveld og i dag har jeg ikke kjent noe, men det er litt rart for jeg begynte å jobbe igjen i går kveld. Ikke så god tid til å kjenne etter da Ellers har jeg selvfølgelig blitt veldig forkjølet. Ikke vært på over ett år. Typisk, nå som kroppen har andre ting å jobbe med. Jeg synes det er vanskelig å tenke at noe er symptomer, for ellers pleier jeg å kjenne mye rart da og.. Men akkurat den murringen var nok noe. Den var god, det er liksom værre å ikke kjenne noe slik som nå Jeg er enorm i magen da.. skulle tro jeg hadde lagt på meg fem kilo, er slank ellers.... ser ut som jeg er 4 mnd på vei hvertfall, men ikke så mye luft nå som når jeg gikk på puregonen...!? Nyser snart ut disse to embryoene tror jeg...
tuppelupp Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 hei jenter! Rugedag 7 på meg i dag. fryseforsøk og fikk satt inn to flotte egg. Disse to ukene er ulidelige!! Sier til meg selv at jeg ikke skal tolke så mye denne gangen, men fy så vanskelig. Sammelikner med forrige gang(ferskt forsøk) hadde mye mer symptomer den gangen og var veldig oppblåst etter uttak, men jeg ble jo ikke gravid, så hvorfor er jeg da så fortvilet over at lite symptomer denne gange?! Er så redd det ikke har gått, men prøver å beholde motet. Hmm som sagt lite symptomer bortsett fra vondt nederst på høyre side i magen mer eller mindre konstant fra rd 3-5. kjenner litt fortsatt, men mye bedre. Tror jeg snat blir gal av denne ventingen jeg hehe Godt vi er flere som venter i spenning sammen-krysser det jeg har :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå