Håper_på_en_til=) Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har allerede en oth og en stor bagvogn. Når vi skal til syden i september er lillegutt 5 mnd, og for liten for oth bagen er jeg redd. (hvor lang er normalt en baby på 5 mnd?) Bagvogna er uaktuel å ta med, alt for stor. Sportsdelen til oth kan han vel ikke bruke, som ikke har full liggestilling, når han er bare 5 mnd? Jeg trenger altså en lett sportsvogn med ful liggestilling, gjerne hvor babyen også kan sitte mot meg, da han ikke kan d i oth-en. Noen forslag? Takk for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Du får jo sportsdelen nesten flat, så jeg hadde ikke bekymret meg for det. Hadde ikke kjøpt ny vogn da !
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Klart du kan bruke OTH'en tross den lille knekken når vognen er lagt ned. Det at du ikke ser han kan jo føles litt rart men er jo bare de ukene dere er på ferie. Jeg hadde IKKE kjøpt ny vogn, men om jeg skulle gjort det så er det veldig forskjellig i pris. Ville kjøpt meg en billig teutonia mistral (brukt) eller en carena freeride.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå