Gå til innhold

for en avgjørelse....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

fant ut for en uke siden at jeg er gravid igjen, dette blir nr 4 om vi bestemmer oss for å beholde.

har veldig blandende følelser, vil beholde å vil ikke.

dette har mye med at minste vår er ikke fylt året enda å jeg har ingen jobb å gå til når permisjonen er over.

å det å skulle få en til innebærer at vi må bytte bil å bygge hus.. noe som igjen gjør at jeg må ha en inntenkt.

er så fortvilet, vet ikke om jeg klarer å gjennomføre en abort å så måtte tenke på dette resten av livet, men samtidig vet jeg ikke om jeg klarer to tette igjen....

hjelp... noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

økonomi, ingen problem...du får jo kontanstøtte for to..har du begge hjemme sparer du pengene for barnehage plass også...med barnetrygd er du oppe i ca 14-15 tusen spart og utbetalt...trenger du virkelig nytt hus viss det kommer en til? snakket med en hun hadde 2 soveromm og 5 barn i en 60kvm leilighet....(det blir jo selvsagt i minste laget,rekner med du har større,så da går det jo) når det kommer til bil har de fine nye 7 setere som ikke koster så mye ny...se på ford s max for eksempel:) rekner med dere får litt for bilen dere bytter inn også:) så da er "problemet" løst:) forstår at det blir travelt og tungt pluss omstillinger,men det går jo ann å gjennomføre da:) lykke til med valget:)

tips,meld deg arbeidsledig så fort permisjonstida går ut...oppfyller du 6 av 10 mnd regelen får du jo utbetalt penger inntill 1 år etter ungen er født:)

Skrevet

Hei! Vet ikke om jeg kan gi deg noe godt råd, men jeg er i akkurat samme situasjonen selv. Jeg fikk mitt 3 barn for tre mnd siden, og har akkurat funnet ut at jeg har klart og blitt gravid igjen. En helt fortvilet situasjon :-). Vi var veldig ferdige med barn nå, og et barn til føles helt uoverkommelig. Samtidig vet jeg ikke om jeg klarer å gjennomføre en abort. Bytter mening flere ganger om dagen, men på torsdag skal jeg til legen og da må jeg ha tatt en avgjørelse. Det er mange ting som spiller inn, så får vi se om fornuften eller følelsene avgjør. Lykke til med et helt utrolig vanskelg valg.

Klem

Skrevet

takk for svar:)

svaret ditt forklarte me ord slik jeg tenker å har det nå........

vi kjendte oss å veldig ferdig me barn nå etter at nr tre kom, hadde bestemt oss for at det var nok. man skal jo ta seg av alle...

har det som deg, bytter menig hele tiden.. fordi jeg ikke vet om jeg kan gjennomføre en abort.

hadde aldri trodd jeg skulle måtte ta en slik avgjørelse.. er vanvittig tungt.

masse lykke til, til deg å.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vet godt hvordan du har det....Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid med nr 4...Vi var også liksom ferdig med å få barn....Skifter mening flere ganger om dagen jeg også....Får håpe du finner ut hva du skal gjøre. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...