Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min på 5 uker har hatt tett og rennende nese i litt over 3 uker nå, og han har ikke blitt noe bedre. Jeg fikk beskjed om at det kunne være en forkjølelse, men burde han ikke ha blitt bedre nå? han har bare vært plaga med nesa ikke noe annet. det er så leit for han er så tett om natta når han sover så han blir så sinna til tider. har prøvd alt fra nese dråper, saltvanns dråper og at han ligger med hodet litt høyere og at han ligger pøå sida, men ingenting har hjulpet noe særlig..

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd med morsmelk? Det gjør jeg på min lille, hun er litt tett i nesa. Dryper ett par dråper morsmelk i hvert nesebor og blir mye bedre med en gang her :)

Skrevet

Jenta vår var også mye og lenge forkjølet som sped. Synes hun hadde rennende eller tett næse i ett de første 3-4 måneder, men også jeg fikk beskjed om hos både lege og helsesøster at "slik var det bare". Hun har en storesøster som går i barnehage og dermed dra hjem al verdens smitte. Om du ammer er det ingen ting bedre enn morsmelk - drypp litt i hvert nesebor og det hjelpe rutrolig bra. Ellers hadde vi best effekt av saltvannsdråper - men det tar jo ikke bort forkjølesen da, men hjelper til å "åpne" nesen.

Skrevet

slik var sønnen min også en stund, det viste seg at vi hadde det for varmt inne...

Skrevet

jeg har desverre ikke mer morsmelk igjen..hadde så lite allerede i begynnelsen så måtte begynne me mme nesten med en gang.

har tenkt på kanskje det er for varmt inne, men er en vanlig temereatur på rundet en 20 grader i stua og rundt en 18 på soverommet så ville jo ikke tro det er for kalt eller for varmt..

får bare håpe det blir bedre etter hvert, uff har vondt av gutten min og da :(

Skrevet

prøvd rhinox da? nesesuger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...