gullet_bli_storebror_ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 jippi!!! tok test på nytt idag siden det var " kanskje" feil igår , men DET STEMTE!! endelig gravid :-) noen som satt inn egg 16juni eller uke 25 er gravid ? lykke te !!
katinka80 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer kjempe masse JANNIS1980. Så bra at det klaffet. Jeg skal ta test i morgen og er da på rugedag 14.Men har ikke store forhåpninger da jeg har veldig grumset utflod i dag, og er forberedt på at det er mensen som kommer. Men man skal jo ikke gi opp før det motsatte er bevist sier de jo...... Grattis igjen Jannis er kjempe glad på dine vegne ;-)
lillebie på`n igjen Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 gratulerer så mye, håper jeg kommer etter deg om en ukes tid :-)
okeke Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 grattis )) håper jeg får pos test i løpet av uka )
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer kjempemye. Jeg hadde innsetting i 19. juni, men har ikke testa enda. Lever i håpet
niño74 Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Hei Jannis Jeg har også testet 2 dager nå, og etter 7 innsettinger fikk vi endelig en positiv test i heimen. Kan ikke tro det er sant, så reiste til legen for å ta blodprøve i dag. Svar fredag... Satt inn 17 juni, så er jo litt tidlig... Men sykehuset sa strek er strek, og satt meg opp på ultralyd uke 30. Så langt et steg videre ihvertfall, men kjenner er litt tilbakeholden med gleden foreløpig! Lykke til ihvertfall, her blir det jo bare 1 dag imellom termindato
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer med positiv test begge to ) Håper embryoet graver seg dypt ned og at svangerskapet forløper uten ytterligere problemer! Lykke til!
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Grattis Jannis og Nino! Selv satte jeg inn 20/6 og har testa positivt i dag! YEEEEEEEEY! Ikke en supersterk strek, men sterk nok til at jeg har erklært meg selv gravid! Nesten for utrolig til å være sant!
okeke Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 åååå grattis, satte inn 20/6 jeg også men tørr ikke teste før til fredag
Fruen! Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 Hei:) Har hatt positiv test to dager nå. Jippi!!! Tatt blodprøve i dag og får svar kl 14..... Tør ikke slippe gleden løs helt før endelig bekreftet. Kan nesten ikke tro det. Etter alle disse årene......... Er så glad! Lykke til med testing til alle dere som er i prosessen!!!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 3. juli 2008 #13 Skrevet 3. juli 2008 gratulerer og hipp hurra til dere:) ikke les alt det vonde som står på første trimester jenter, jeg fant ut at jeg ikke skal inn der så ofte og ihverfall ikke lese de vonde tingene:)klem fra meg
niño74 Skrevet 3. juli 2008 #14 Skrevet 3. juli 2008 Gratulere med positiv test alle som har vært heldige i denne runden, og om det blir negativt denne gangen, er jeg sikker på at dere lykkes tilslutt Jeg er veldig spent på denne blodtesten jeg får svar på i morgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå