Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 gode tips om butikker o.l med litt moderne klær for oss i str.50-56? Og undertøy!!! syns det er vanskelig å finne!!!!!
Frøya76 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 zizzi på Gunerius i Oslo har mye fint! De samme klærne finnes også i andre butikker. Det er forhandlerliste på den danske siden på nettet tror jeg Undertøy har de en del av på Lindex som er ganske fint. De har også en del fine klær innimellom syns jeg
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Hvis du er stor og vil ha fint og godt undertøy som er lagt for store, så holder ikke Lindex. da må du til feks Tjølsen i stavanger eller Lalina i Oslo
Frøya76 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Vel, jeg er str. 52/54 og XLNT-undertøyet sitter fint på meg. Men jeg har C-D-cup så mulig det ikke er så bra om man har større bryster. Men for meg funker det fint iallefall!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Jeg bruker også noe av undertøyet til XLINT serien. Er ikke alt som er like bra for brystene mine, men en del. Og jeg kjøper kun bikini der... er jo eneste stedet en kan få bikini som passer store jenter til en ok pris. Og det eneste stedet en får pent badetøy. Lindex har jeg gitt opp ang badetøy... er en over c-cup er det bestemor mønster øyeblikkelig.. og det er uaktuelt. Jeg er stor og flott, men jeg går ikke i klær beregnet for de over 70. Handler massevis på zizzi... de har kjempeflott utvalg av alt utenom undertøy og badetøy. Søstra mi jobber på en zizzi butikk like utenfor oslo og får daglig kunder som etterlyser dette. Men zizzi hovedkontor vil ikke ha dette i sortemanget. Kansje det kan hjelpe på at vi kunder kontakter hovedkontoret selv for å si at vi savner dette. Søstra mi kommeraldri noe vei når hun vidresender beskjedene.. Anbefaller også å prøve mange av de forskjellige jeansene de har.. jeg fant meg en der som er så god som en treningsbukse... og venter bare på at det skal komme inn flere modeller av dette merket;))
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 sørbø har noe undertøy, i god kvalitet.. men høy pris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå