Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er nå gravid med nr 2 og hadde ikke tenkt å nevne det for snuppa på 3 før om lenge når magen begynte å vise osv. Og ikke har vi pratet noe om det mens hun har vært tilstede heller (jeg og gubben altså). Men så, et par dager etter positiv test lener hun seg over magen sin (med øret mot) og sier "mamma har baby i magen"... Kunne jo ikke si annet enn ja, da. Så blir det spennende å se om hun får rett i at det er en gutt, da (hun ønsker seg en storebror, hihi)...
Tjobing! Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Moro :-) Barn har defintivt mer følsomhet og åpenhet for slikt. Og noe har en spesielt sterk 6. sans. Har merket det her også :-) Ting jeg går og tenker på er noe mini plutselig vet, osv.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det er ganske spennede det der :=) Tviler ikke på at de små ser og hører ting som vi voksne har blokkert for lengst.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Min jente er også en slik som vet noen ting lenge før det blir nevnt. Her en dag så skulle vi møte min kusine og hennes barn i byen. Min jente påsto at min kusines barn hadde bitt seg selv den morgenen og fått vondt. Det visste jeg ingenting om siden vi ikke snakker sammen hver dag. Da vi kom til byen måtte jeg bare spørre og joda, hun hadde bitt seg kraftig på innsiden av kinnet den morgenen. Synes nesten det er litt ekkelt jeg.
S.J.E.F.E.N Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Snuppa mi ser "spøkelser", det er jeg helt sikker på for det skjer alltid noe uforklarlig når hun sier at de er her eller i gangen.
lille_Harepus Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Har en pus med 6. sans. Har hatt den siden jeg var liten, og noen uker etter jeg fant ut at jeg var gravid var jeg på besøk hos mamma. Katten kom å la seg på fanget mitt, som han pleier, men han la øret sitt inntil magen min. Noe han aldri har gjort før. Det gjode han hver gang jeg kom på besøk mens jeg var gravid. Litt artig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå