Gå til innhold

I morgen tidlig begynner jeg på suppedietten=) skal fortelle hvordan det går, dag for dag=) heng dere på de som vil =D


thea07

Anbefalte innlegg

Hello dietgirls=)

 

Jeg er 1.70 høy og veier 84 (?) kilo, skal veie meg i morgen tidlig (har ikke vekt hjemme...) og få plottet inn eksakt tall her....

 

Brukte to timer på å lage og varme opp suppa i kveld (phu!) men smakte på den og den var ikke så aller værst! bare at nudlene var overkokt :-O ekkelt! gruer meg til jobb i morgen for jeg hører man får løs mage de første dagene :-/ men nå er suppa lagd så nå må jeg bare begynne=)

 

Har skjært opp en honningmelon i 3 biter og har en appelsin og tenker dagen i morgen slik:

 

frokost: suppe, kvart melon på vei til jobb

 

lunch: suppe, appelsin

 

middag: masse suppe

 

mellommåltid: halv melon

 

kvelds: suppe, kvart melon

 

1 glass skummet melk til frokost, vann på jobben, 1 glass appelsinjuice (uten sukker) til middag, vann vann vann....

 

oppdaterer i morgen kveld, og gleder meg til vektreduksjon =D dette skal jeg klare!!! har nettopp klart å gå ned 3 kilo på sunn mat i 3 uker, men sprakk for 2 uker siden, så har gått opp igjen et par kilo. på`n igjen gitt, men denne gangen blir det pangstart med suppe diett;)

 

Min ideal vekt er rundt 72 by the way =) da er jeg cirka normalvektig igjen som jeg var før jeg fikk snuppa mi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er! Jeg prøvde meg på den "sykehusdietten" ifjor, men ga meg etter 2 dager. Var 73 kilo når jeg begynte på den, er 160 høy. Men nå veier jeg 58 kilo. Hipp hurra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

 

Ja her er jeg, din suppesøster. Jeg startet på mandag og er altså på dag 4. Går greit så langt men er en utfordring å få nok energi til full jobb (med trøkk) og 2-åring i full fart (med trøkk), he he!

Har egentlig følt meg litt slapp og syk, men nå merkes det på buksen gitt.

 

 

Jeg tok ikke startvekt (vektangst), men tror jeg ligger på 74-75 kg.

 

Du da Lykkelig3barnsmamma, det var vel ikke suppen som fikk æren for din vektnedgang. Hvilket opplegg har du fulgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. nei det var nok ikke suppen gitt. Likte ikke den noe særlig. Forsvant vel litt under amming, prøvte å trene når anledningen bød seg (ikke alltid like lett å få tid til alt) Å så prøvde jeg å passe på hva jeg spiste liksom. Har alltid lagt på meg MYE under svangerskap. Første mann, 35 kilo! Huffameg, satser på at jeg er ferdig nå da:)

 

Lykke til videre med suppen da, det går nok fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig nødvendig å spise så mye ekkelt for å gå ned i vekt? sukk! At dere ikke undersøker feks lavkarbo. Jaja, hver sin smak sier nå jeg bare...

 

Har også prøvd suppa, og vet at den smaker greit i et par dager. Vet også at den totalt ødelegger forbrenningen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vel thea..

 

du merker nok ikke så mye til den ødelagte forbrenningen før du har gjort det et par ganger, evt når du skal prøve å ga ned litt til igjen..dessuten gjennomførte du jo ikke hele kuren da..

 

hehe, så å spise god variert mat hele dagen på lavkarbo er ekkelt.

 

det går fint, bedre enn for de fleste suppehuene iallefall siden jeg gjennomfører.. hehe. ;p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror man blir "lei" alt av slanking etter hvert.. jeg har prøvd lavkarbo og gikk ned 25kilo på 5mnd. vet det er supereffektivt for meg men det var mye jeg IKKE kunne spise selv om det var lovlig på kuren. nettopp fordi det stoppet vekta for meg... så det ble ganske ensformig etterhvert det også... Og når jeg ble syk i vinter så falt jeg helt av alt som het slanking og gikk selvsagt opp en del av kiloene igjen. men jeg er fast bestemt for å klare nå målet mitt. men jeg orker ikke begynne på lavkarbo av den enkle grunn at jeg ikke orker alt fettet en gang til. men jeg tror helt sikkert at jeg vil gå mer over til ett lavkarbo kosthold for å holde vekta vedlike etterpå.

nå har jeg begynt på suppekuren og prøver den i to uker. men jeg har min egen lille vri på dette... så får vi se om det er starten jeg trenger for å få opp motivasjonen min igjen...

 

lykke til alle sammen uansett metode dere velger! jeg tror i allefall at man må gjøre det man selv har trua på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...