Duracella Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er så glad i forkjellige dufter, og har akkurat kjøpt den nye til Versace. Men: Hvor mye er for mye? Jeg blir jo "lam" i nesa etter noen timer.... Og kjenner ikke lenger om jeg lukter mye eller lite. Pleier dere å ha på mer utpå dagen, eller lukter man like friskt dagen lang? Er litt redd for å gå rundt å ooose parfyme! Om morgenen tar jeg på to "dasher" på halsen og en på håndleddet som jeg gnir utover. Bruker du mer eller mindre? Uten å stinke?
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg tar kun på en gang om dagen. Med mindre jeg skal ut på noe spesielt om kvelden, da tar jeg litt til.
OsloMor Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Av eau de toilette, bruker jeg en sprut på hver side av halsen og en foran, to spray på HVERT håndledd, og ikk gni håndleddene det ødelegger duftmolekylene.. Tror ikke jeg stinker for jeg får alltid komplimenter for parfymen min;-) *skryt-skryt*
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Tar på om morningen (håndleddene, bak ørene og på brystet, noen ganger litt over håret) og skal jeg noe en påfyll om kvelden. Passer parfymen deg lukter du den ikke selv etter en stund har jeg hørt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jeg tar på sånn som deg, og så fresher jeg kanskej på med en ny dusj om jeg skal ut på noe (sjekker med gubben først om han syns jeg lukter nok fra før).
*dum&deiLig*™ Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Skryt av parfyme betyr ofte at den dufter (for) mye;o) Tommelfingerregelen er at man skal stå veldig nær deg for å kjenne duften. Kan man kjenne den på avstand, er det for mye:o)
OsloMor Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 d&d, hvordan vet du at de ikke sto veldig nær meg egentlig? Jobbet forøvrig i parfymeri i mange år i min ungdom, så denslags tommelfingerregler vet jeg at man må ta med en klype salt;-0.
*dum&deiLig*™ Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Det vet jeg selvfølgelig ikke noe om;o) Tenker bare at det er få som står så nær meg i løpet av en dag at de kjenner duften jeg bruker dersom jeg bruker "riktig dose". Det skal sies at noen tåler godt mye duft, mens andre tåler mindre. Du er sikkert en av dem som tåler det hvis du får mye skryt for det:o)
Little Dreamer Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 en tre fire spray her og der om morgenen.Thats it.Liker dufter som ikke alle har..Sterke og fomye blir fort kvalmt synes nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå