Gå til innhold

Kjenner jeg begynner å bli stressa....

mammalea med to i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 31+5 uker med mine to i magen, å ingenting er klart hær hjemme til de skal komme.

Vi ble ferdig med sønnen vår på 3 år sitt rom i dag, så til helgen skal han få flytte inn på eget rom. Resten av huset står på halv 8....

Den eneste tvilling-tingen som er kommet i hus er ammeputa, men vogna er bestillt å ankommet butikken.

Vi har jo mye fra førstemann, men alt skal jo vaskes å få en plass i en skuff eller et skap.

Leste for lenge siden hær inne ei som anbefalte å ha alt klart rundt uke 30, og det kjenner jeg at jeg gjerne skulle ha hatt. Er så sliten å tung i kroppen nå at alt er et ork. Får kynnere for ingenting, så det blir mannen i huset som må ta i enda et ekstra tak. Heldigvis har jeg en "ung" og sprek mamma som hjelper masse til. I dag kom hun å vasket rundt junior sitt rom. Er evig takknemmelig for all hjelp. Hadde ikke trodd at jeg skulle bli så hjelpesløs. Med førstemann var jeg supersprek til siste dag, så jeg hadde vel kanskje trodd jeg skulle klare like mye denne gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting har jeg merket allerede, man kan ikke sammenligne det å ha en i magen, fremfor 2!!!. Sist var jeg også sprek som ei loppe hele svangerskapet og hadde masse energi. Nå er jeg ikke lenger enn 20+5 og allerede syntes jeg alt er et ork. Har ikke så mye energi, bekkenløsning kom allerede i uke 15 (før jeg visste at det var 2), halsbrann osv. Det hjelper vel ikke på å ha en veldig aktiv 2åring i hus heller :)

Skjønner at du begynner å bli litt stressa ja. Men, det går helt sikkert kjempebra. Om tvillingene skulle bli født nå, vil de jo ikke komme hjem med en gang, så da rekker far i huset å få ordnet litt vet du : ) Under kyndig veiledning fra deg selvfølgelig : )

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Har vært gravid 3 ganger før og vært sprek som en fole. Jobbet hele veien ut.

Har faktisk kun ammeputen i hus jeg også (fikk av en venninne). Har ikke bestilt vogn el noe - må nok gjøre det snart. Ikke noe tøy har jeg heller....

Vi har i tillegg kjøpt nytt hud og skal pusse opp samt flytte inn siste helgen i aug - og det blir jo artig med termin 15 sept. og konfirmasjon 6 sept. for min eldste datter PUH... vet ikke om jeg vil ha de i magen eller utenfor den dagen.

Ja ja.. det ordner seg for de snille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...