hamsterpia Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Ja, sammen med et brev der det sto at jeg skulle sende skriftlig tilbake med hvilket kontonr jeg ville ha barnetrygden utbetalt til.
jentelykke + guttelykke Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Ja, men jeg har ikke fått noe ark hvor jeg skal returnere kontonr. Hmm..Første utbetaling her også..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 nei, med førstemann fikk jeg brev da han var rett under en mnd der det sto at jeg måtte oppgi kontonr, og at jeg ville få utbetalt for både januar og februar i slutten av februar (fødte i desember). Med andremann fikk jeg bare brev om at barnetrygden for den nyfødte gikk inn på samme konto som jeg får til eldste, dersom vi ønsket noe annet måtte vi gi beskjed.
fjollefrua Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 du får ikke noe brev som du skal fylle ut kontonr på. du må bare skrive et brev selv, med fødselssnr til barnet og ditt eget samt den kontoen du vil ha det til. deretter sende det tilbake...
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Nei, jeg måtte sende et brev der jeg opplyste hvilket kontonummer jeg ville ha pengene på. Det er bare å skrive "Jeg ønsker barnetrygd for XXX YYY utbetalt til kontonummer: 11223344556 Vennlig hilsen Navnet Ditt (kanskje også personnummer, men tror ikke det er nødvendig)"
Sunniva78 har to små Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 JA! Og jeg glemmer stadig å sende det brevet... Er så irriterende å få den giroen hver mnd. Men i morgen den dag...
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Æsj, får fortsatt denne utbetalingsblanketten, og det på tross av at jeg har sendt inn kontonummer for flere mnd siden. Får prøve igjen.. Lurer på hva de styrer med de som jobber i NAV, har vært tull hver eneste gang jeg har vært i kontakt med dem! Måtte bare klage litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå