Gå til innhold

Quinny Buzz, katta i sekken???

Anbefalte innlegg

Har kjøpt Qunny Buzz med dreami bag. tenkte dette var en kjempevogn helt til folk rundt meg begynte lure på hvor barnet skulle sove når bagen ble for liten. Jeg har termin i september og da vil vel den bli for liten midt på vinteren og da er vel ikke sportdelen noe særlig og ligge i? Føler meg litt lurt hvis dette er tilfelle for på butikken, grønne som vi var på vogner, fikk vi vite at dette var en vogn vi hadde til barnet var 3 år... Noen som har noen meninger/ tips om hva vi skal gjøre? Kikka på Quinny freestyle, den så bedre ut, men den passer vel ikke på det understellet som vi har??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138139775-quinny-buzz-katta-i-sekken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om barnet ditt ikke er så stort så kan det godt være dreamibagen passer til rundt mars, da er det jo begynt å bli vår. Kjenner to som har brukt bagen til barnet er 6-7 mnd, og de har også høstbarn.

Vognen er jo lite lun, men du kan jo bruke regntrekket over når det blåser, det hjelper jo på. Og du kan kjøpe en lun og god pose.

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men om det kommer mer enn noen cm med snø der vil du få problemer med å trille. Hjulet foran er ikke så bra på vinterføre, grus eller terreng. Men det har du kanskje allerede tenkt på? Bor du midt i byen er det kanskje ikke så aktuelt å trille på grus/terreng uansett.

Om du har kvittering og vognen ikke er brukt ennå kan det godt være du får lov å bytte den om du angrer deg.

Jeg ville ikke byttet i en freestyle, den vognen er det mange som ikke er så fornøyd med. Men den er lunere enn buzz, og den har lufthjul så den er mye bedre på terreng/grus/vinterføre. Så om du liker den er den en mer anvendelig vogn enn buzz.

Skal du ha trehjuling med vendbar sittedel ville jeg sett på teutonia spirit s3, men den er litt dyrere enn Quinny-vognene.

Jeg bot på Østlandet med mye snø og grusveier så det billigste og beste for meg ville vel da være og beholde dreami baggen, selge Qunny Buzz og kjøpe igjen Freestlyle da?? men er det forskjell på Freestyle og Freestyle XL3? Eller er det samme vogn?

Det er samme vogn ja. Den heter freestyle XL3, men omtales vel oftest som freestyle.

Det er veldig ofte tilbud på den vognen, så den skulle du kunne få tak i til en ok pris. Men som sagt ovenfor, om du ikke har brukt vognen og du har kvittering på den ville jeg tatt den med på butikken og prøvd å få byttet den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...