Klar Som Et Egg Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er på jakt etter en god og stødig vogn, med god kvalitet.. babyen kommer i januar, så må ha plass til mye tøy etc.. har hørt at den tar stor plass i bilen, men det gjør ikke noe da vi har stor bil.. klarer også å løfte tungt :-) har hørt mye bra om simo... kommer til å være mye ute og trile, så må ha en som tåler snø og slaps!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Simo er en super vogn om man vil ha en stødig og god vogn som har god plass til voksipose el.l. og som har god demping, tåler snøføre mv. Men jeg ville valgt duo, ikke komi. Med kombivogna må du i teorien drasse på to vogner, i stdet for å bare skifte til sportdelen når den tid kommer. Simo duo er en kjempebra vogn, sannsynligvis den med best kvalitet på markedet. Synes alle andre vogner er litt "plastikk" sammenlignet med den.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil absolutt abefale den. Ser poenget med duo, men ar vært veldig fornøyd med kombi- lettvint på besøk, på helsest ol å bare ta ut bagen og bære sovende barn med uten å måtte løse den. Synes Simo er en helt fantastisk vogn. Den er stabil, trygg og veldig komfortabel for barnet. Synes den er super å trille også. Har en Simo 485 til kjøpesenterbruk- men ellers brukerjeg kombien til det meste. Helt genial barnehagevogn er det og.
Prinsemamma82 MedLitenSpire! Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Eg har Simo Duo og vil absolutt anbefala deg den istadendor kombi.Kombi har ikkje komt så bra ut i sikkerhetstester fordi bagen som er i sportsdelen kunne skli ut og komma i klem mellom vogna og håndtaket. Eg er veldig fornøyd med min duo:) Lykke til og gratulerer!
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 jeg har hatt kombi og var kjempefornøyd med den..=)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde Simo kombi, men var IKKE fornøyd, men det var pga at den tok stor plass i bilen og var altfor stor og tung for meg, men du sier jo at det ikke kommer til å bli noe problem, og utenom det, er det jo ei kjempegod og stødig vogn, som er god på vinteren!
Klar Som Et Egg Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 tusen tak :-) må kikke litt på kombi og duo i butikken, men regner med at jeg kommer til å gå for simo :-)
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Jeg har også lagt inn en lignenede innlegg som deg tidligere. Jeg har innsett og hørt fra en venninne at kombi blir fort litt smal, den er bare 30 bred når man benytter bagen. Så jeg kommer nok til å gå for duo istedet, den er 38 bred og det har mye å si! Jeg får en gutt i november så jeg ser for meg at jeg trenger litt plass ) Vekt kombi; 20,8 kg, vekt duo: 16,8 kg, og det er jo greit å få den litt lettere! Lykke til med valget du og!
aanonym Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Har hatt begge deler, både duo og kombi, men duo er best. Det er kjempelett å løsne bagen, og veldig praktisk siden du kan ta inn hele toppen og la understellet stå igjen når man f.eks. er et sted der det ikke er plass til hele vogna.
2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Er enig med de andre som skriver her,jeg skal ha baby i februar,og trenger mye plass i baggen. Tror også jeg går for duo vogna. Har hørt mange som er fornøyd med den. Den virker veldig solid og god vogn.Kommer til å trille stort sett hvær dag til btikken og til kjøpesenteret og da trenger jeg en vogn som er god å trille. Snø og slaps har vi nok av i dette landet på vinteren,så det er nok lurt å velge en med gode store hjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå