Sunshine med småtroll:) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 ..hjelper det å pumpe det brystet det er lite melk i? Det har vært lite melk i venstre bryst i en stund nå så han har fått den oftere, men det har ikke hjulpet..Nå har jeg i idlertid begynt å slite med overproduksjon av melk i den høyre! Pumpet meg i dag pga sinnsyk spreng og fikk ut 160ml etter måltid og det var mer å ta av,men gadd ikke å pumpe mer da..hehehe..
2 hjertegull :) Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Oi, det var jo vanvittig mye.. Du skriver ikke noe om hvor gammel ongen er, for det vil jo stabilisere seg.. Jegg fikk brystbetennelse fordi Mia ikke tømte.. Etter det ble jeg livredd for å få det igjen og ga henne oftest fra den ene som jeg hadde hatt betennelsen i, og resultatet blir som du skriver, overproduksjon i den ene og ingenting i den andre.. jeg tok to kvelder og pumpet meg tom på den med ingenting i og da var produksjonen oppe igjen.. Vil anbefale deg å fryse ned melken.. Den kan være god å ha til senere, og holder 3 mnd i fryseren. husk å datomerke Du kan legge barnet til om natta.. da er produksjonen høyest.. babyer kan got spise i halvsøvne og produksjonen vil stige ganske raskt.. jeg har gjort det også, og det var bare en natt som trengtes for min del Lykke til, amming er pokker meg en kunst! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå