Gå til innhold

Ultra+Duo=Lykkelig

Gull1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter intens nervøsitet fikk vi i dag vite at alt virker helt "normalt" med lille lykkeklump i magen. Ultra viste 1,6 og sammen med blodprøvene tilsier dette at det er 1:2000 at noe skulle være galt. (dvs testverdier som en 19 åring;). Dette er vel noe å ta med seg videre, når man snart er 39 og venter sitt fjerde barn;)

Selv om jeg aldri hadde vurdert abort, er det en god beskjed å få...hvis dere skjønner hva jeg mener( og det gjør dere selvfølgelig:)

PS! Syntes til og med jeg kjente et lite "spark" i dag også, er dette mulig (12+5), eller er jeg bare i min egen verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med flott testresultat. Skjønner godt det med "en god beskjed å få".

Med førstemann kjente jeg ikke spark før uke 18-19. Med andremann visste jeg mer hvordan spark kjennes så da kunne jeg merke bevegelse fra uke 14. Det kan godt hende det er bevegelse du kjenner allerede nå.

Skrevet

Gratulerer med godt resultat! Jeg vet hvor godt det kjennes:-) Vi mottok også svarene på duo-test her forleden,og fikk en sannsynlighet på 1:1400. Ble kjempeglade!!

Tok den samme testen i vinter og fikk en sannsynlighet på 1:10. Det var utrolig tungt. Det endte desverre med abort i uke 17, da vi fant at babyen hadde kromoson avik++. Det var en utrolig tøff periode, som jeg ikke unner noen....

Skrevet

Gratulere med godt resultat. Vi har vært inne i dag og tatt blodprøven, skal inn på onsdag til ultralyd. Noen som vet om de kan se kjønnet på blodprøven? Skjønte ikke helt når hun spurte om vi ville vite kjønnet. er jo ikke 100 % at de ser det på ultra.

Skrevet

Gratulerer med fint resultat! Det er en deilig beskjed å få:)

Til anonym: de ser ikke kjønnet på blodprøven du tar ved duotesten. Hvis jeg har forstått det riktig så spør de om dere vil vite kjønnet i tilfelle det blir aktuelt å gå videre med fostervannsprøve. For ved fvp ser de nemlig kjønnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...