Gå til innhold

Noen som har vært på Liseberg en lørdag midt i sesongen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt umulig med laaange køer og maaasssse folk, eller er det levelig? Står gjerne i kø, men ikke en halvtime av gangen, liksom. Vi vurderer en tur med småbarn en lørdag nå snart, men er litt skeptiske med tanke på at det kan være litt for mye folk...

Skrevet

Vart der på en eller flere helger.. men der var for noen år siden da.. Og da hadde jeg ikke barn selv så jeg tenkte vel ikke så mye på det da. Tenker litt annerledes når man har en eller to (eller flere ) barn med seg som har dårlig tolerans på ventetid. :)

Hvis jeg skulle åkt dit med barna mine den dan idag nå som ejg har barn selv. så tror jeg at jeg skulle prøvd å få til det en uke dag å håpet på at det var litt mindre folk der :) but thats just me :)

Skrevet

Bahh, IKKE dra dit om du er gravid eller/og har et lite barn. Var så kaos når vi var der at dit drar vi aldri igjen i helga. Kanskje til nød midt i uka... men ihvertfall ikke nå som fellesferien begynner. Men det var moro der da, bare man hadde sluppet alle de lange køene på 1,5 time, og all den dyttinga og vrenginga som er der. =)

Skrevet

På ting å gjøre for de minste barna er det vanligvis levelig kø. Max 10 min.

Men på andre ting er det gjerne opp mot 30 min og på veldig populære 40 min.

Ville nok dratt på en ukedag istedenfor, men det er uansett masse folk nå i høysesong.

Skrevet

Ville bare informere om at den kommende lørdagen iallefall ikke er den beste. Det er håndball cup i Gøteborg (tilsvarende Norway Cup) og dermed MAAAAAAANGE barn der som også skal til Liseberg. Vet ikke hvordan det er andre lørdager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...