SOMMERSMILET Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vi var hos gynekologen i forrige uke for og finne ut hvorfor jeg ikke blir gravid og da fikk vi vite at mannen min har veldig dårlig sædkvalitet. Venter fortsatt på svar på andre prøver jeg tok og mannen skal inn på sykehuset og ta noen andre tester han og. Det jeg lurer på da er om noen andre har fått denne beskjeden og klart og få opp kvaliteten til neste gang dere testet.. Jeg har nå kjøpt Omega 3,sink,multivitamin,selen som han tar daglig. Håper dere vil svare:-)
MathildeC Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Samboeren min fikk beskjed om at vi burde ta IVF, men etter noen mnd med sink og selen var sædkvaliteten helt bra og jeg ble gravid!
Tia :o) Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Vi har samme problem, og har nå tatt en ivf-pause til over sommeren. Vi har startet med noe som heter Kanonkuren. Det er èn kur for kvinner og èn kur for menn. Du finner den på nettet. En blanding med vitaminer og homeopatmedisin, som jeg var og kjøpte i Danmark. Tror du får kjøpt det på nettet også. Jeg kjøpte alt vi trengte på Matas, Danmarks svar på Vita. www.matas.dk ) Lykke til!!
SOMMERSMILET Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 Hva er IVF? Hehe ikke helt med her. Takk for svar jenter. Da er det håp for oss og da.
SOMMERSMILET Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 Ok tusen takk, da var jeg innpå riktig tanke..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå