Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Og det skjer så ofte. Vi kan ha lange forspill, men det går for han med en gang han kommer inn i meg. Det er så irriterende. Noen som har erfaring og råd om hvordan han kan holde litt lenger? Vet det finnes øvelser..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Stakkars deg som har en slik mann .... Enkelte " hensynsfulle menn " har en lurt knep ...runker seg god stund FØR sex med dama ...for å unngå dette skjer ...be han gjøre det ...kanskje det hjelper . Han høres ille ut .... Kanskje du rett og slett må vurdere å finne en ny type ...? Som ikke har slike problemer ...- dersom hans tilstand er " kronisk " og ikke går over ... Personlig hadde jeg ikke orket innlede seriøst forhold til en slik mann ...regner med han er " kronisk " plaget med det ...da hjelper lite råd ...gitt skjedde dette flere gang på rad ....hadde jeg nok " dumpet " han ....og funnet meg noe annet ...Slik ..kan en jo tross allt ikke holde ut resten av livet .... I hvertfall ikke jeg ..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Du må jo være syk i hodet. Han kan da ikke noe for at han kommer fort. Tror du virkelig at det finnes så mange "rette for deg" at du kan velge den som kommer sent nok til at DU har oppnådd orgasme. Her er det snakk om å "snakke sammen". Selv om han er "ferdig", betyr ikke det at selve akten er over. Sørg for at han forstår at du trenger mer og vis han hva som skal til for at du skal få orgasme. Har du i det hele tatt fortalt ham hva du trnger. Kan virke som om kommunikasjon er et mangel her. Hvor gamle er dere?
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Gå fra ham fordi det går for fort for ham? Hallo? Han kan da ikke noe for det! HI: Det finnes kremer han kan smøre på penis som gjør ham mindre følsom. Tror du får det på kondomeriet, og kan sikkert også kjøpes over nett, f.eks kondomeriet.no. Han kan jo også onanere før dere har samleie, så han har gjort seg ferdig før dere har samleie, da varer han gjerne lenger. Evt kan han trekke seg ut når han nærmer seg, vente et minutt eller to, prøve igjen og fortsette sånn. Da "lærer" han penis å vente litt. Håper det ordner seg. Dette er et vanlig problem!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Syns det er litt stygt .... å spørre om jeg er " syk " i hodet ...bare forde jeg innrømmer jeg ikke hadde holdt ut mange dager med en slik mann ... Er ikke " alle kvinner " som gidder ofre sitt eget sexliv resten av livet ...for en annen ...kunn pga medlidenhet og tenke " stakkars han kan jo ikke noe for det " .... Jeg har alltid valgt partnere etter fysisk / psykisk tiltrekning og om vi " passer BRA sammen " i senga ...Man " prøvekjører " jo litt ...før det blir noe forhold ..? Er det ikke bra ...så blir det ikke noe forhold .- enkelt og greit .men skilles som venner ...Og har derfor stort sett alltid hatt og er vant til kjempegod sex da jeg er litt kresen . Har aldri vært noe problem å finne en som passer eller er " normal " i senga ...og holder ut lenge nok - så jeg og blir tilfredsstilt .De fleste menn ..er da normale ....bortsett fra han som beskrives ovenfor ... Er noen menn som desverre er født kronisk mede slike for tidlige utløsninger ...ja før det er begynt nesten .... jeg orker ærlig talt ikke bruke år av mitt liv på en slik mann .og lide selv pga det .. Da passer vi bedre kun som venner ...ikke noe mer ..etter min mening . desverre holder det ikke for meg om han kunn er kjekk og hyggelig i lengden om sexen ikke er bra .Sån er det for meg . Jeg er voksen . i begynnelsen av 30 åra . Syns heller synd i kvinner som hele tiden skal ta hensyn mer til andre ....enn til seg selv ... Er jo de som taper på det selv . Men men - vær sin lyst : )
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Gå ifra han...? Nei, da her finnes det ting som hjelper!! Kjøp inn denne: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9775171 Da er det du som til slutt gir deg og ikke orker mer, hehe - Kos dere! Etter innkjøp av denne er sex-en vanvittig god - flere orgasmer i løpet av et samleie og gubben holder ut hele veien!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 aynes det er supert at at han kommer fort. kan ikke si at ejg synes det er for fort, men det er det raskeste jeg har vært borti. han er perfekt og tiden det tar å ha deilig sex, er overkommelig på alle dager, inkl trøtte dager og kvelder b:) Kan ikke tenke meg noe mer turn off enn en mann som skal pule meg i evigheter uten å komme!!!! da virker det ikke som om han synes det er så veldig godt..... Hva med å bruke en dildo på deg en god stund, eller innimellom for at han tar pause litt? Jobb med å se det positive i situasjonen!!!! Om ikke så kan psyken din ødelegge for den fysiske nytelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå