Gå til innhold

er hodet til babyene deres festa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde at når babyen legger seg godt ned i bekkenet synker også magen. Hodet fester seg ikke nødvendigvis samtidig. Jeg skal føde for 3.gang så jordmor sier at hodet ofte ikke fester seg da. Min mage har ikke sunket og hodet ikke festet seg, men babyen ligger med hodet ned. Jeg har 40 dager igjen til termin.

Annonse

var på kontroll til jordmor i uke 32. hodet hadde festet seg, akkurat som jeg trodde. SKjente det var noe som presset..hehe..

hun sa det var ikke "vanlig" for 2 gangsfødende at hodet festet seg så tidlig, eller festet seg i det hele tatt. Magen min har sunket betraktelig. Men sist gang jeg gikk gravid festet hodet seg rundt uke 36. magen sank aldri.lå der å sparket meg i ribbena helt til hun kom ut....tror alt er veldig forskjellig, fordet om gj.snittet sier noe annet...

Da jeg var på kontroll i uke 31+5 var hodet festa allerede. Magen har ikke sunket, heller tvert imot; jeg har aldri hatt så lite plass til mat som nå (34+6). Merkelige greier igrunn.. Får vel bare godta at det er store individuelle forskjeller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...