Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har ei lita jenta på snart 3 år, nyttårsaften 06 tok jeg min siste p-pille, satte i gang med skikkelig prøving fra mars/april 07, hadde en SA i uke 10 i januar 08, og har fortsatt ikke klart å bli gravid igjen... Vet at det ikke er så lenge for mange her, men føler vel at vi har prøvd så pass lenge nå, at jeg kanskje hører hjemme her jeg og??
Sarah70-har 2 gull Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Velkommen skal du være! Vi hadde ivf ifjor, og lyktes med å få en gutt på første forsøk. Etter flere år med prøving, lap for endo og inngrep for muskelknuter var det som lottogevinst og julaften på en gang. Nå skal vi snart igang med søskenforsøk, så får vi se om vi lykkes med å få søsken til gullungen vår... Det er ikke påvist noen årsak til vår barnløshet, men jeg har liten tro på at vi kan bli gravide på naturmåten. Søker dere ivf?
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Så koselig at det i allefall har lykkes dere en gang da! Krysser fingrene for nr 2 også :-) Nei, vi har ikke kommet så langt.. Tingen er at jeg hadde vært hos legen og tatt blodprøver og gyn undersøkelse i desember, uten å vite at jeg faktisk var gravid! Men så hadde jeg da en SA i januar, så nå har jeg fått beskjed om at det må gå et år fra SA'en til jeg kan få videre utredning sa legen i forrige uke.... Men vi har nå klart å få det til 2 ganger, selv om det bare har blitt et barn!
Rose69 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Hei Trampe! :-) Har du sjekket at du har EL og at du produserer egg? J tenkte på senest idag at det kanskje kunne være en ide' og få tatt en UL under EL for å se hvordan det sto til der inne...har du tenkt på dette? Eller andre m erfaringer? Har tatt en dobbel Pergokur nå og kjenner at eggstokkene er hovne og ømme (spesielt venstre side der jeg hadde flest egg iflg legen på IVF klinikken Riksen).Og de "faste" EL symptomene...men kunne tenkte meg å se fysisk via en UL om det finnes eggposer og egg "nok" liksom...
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Hei Rose! Nei,har ikke sjekket det... Og får som sagt ikke noe mer hjelp før 2009.... Men kan nok hende at jeg tar en prat til med legen min etter sommeren!!! Kommer til å kjøpe el-tester denne mnd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå