Gå til innhold

HVOR MANGE HER HAR HATT BLØDNINGER FØR UKE 12??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blødde ikke. Men en venninne av meg som er i uke 11 har hatt orange utflod, legen hennes sa at så mange som 70-80 % hadde dette, så lenge det ikke var friskt blod og hun ikke hadde vondt skulle hun ikke bekymre seg sa legen hennes... Men er du veldig redd hadde jeg villa sjekka det ut, ikke bra for bebis om du går og er engstelig heller... medre med en sjekk for mye enn en forlite. :)

jeg hadde blødninger i uke 5-6. Fikk ultralyd som viste at alt var bra. Det er mange som blør. Jeg kjenner iallefall mange. Men..... samtidig er det ikke til å stikke under en stol at noe kan være galt. Er du usikker be om ultralyd.

Jeg hadde en blødning når jeg var i uke 10 og i uke 12, men alt var bra med både fosteret og meg, fikk god oppfølgning av legen og jordmoren min etterpå. Men føler du at det er noe som ikke stemmer, så må du sjekke det opp.

Annonse

Jeg blødde MASSE fra uke 4 ca til ca uke 11-12. Det var til dels rosa utflod, brunlig utflod og friskt, rødt blod. Ikke hyggelig i det hele tatt. Jeg var inne på ultralyd ca uke 4-5 og 8-9 og sjekket at alt sto bra til men det gjorde starten på svangerskapet ganske usikker og utrygg.

Men den lille spiren min klorte seg fast og driver for tiden og "plager" meg mens jeg skal konsentrere meg om jobben min. Han kravler rundt og sparker i øst og i vest og ødelegger hele konsentrasjonen min, så jeg ender heller opp inne på BIM og tenker bare baby.

Hvis du blør og er usikker, gå til legen, få henvisning til ultralyd - flere ganger om så. Det er slitsomt å gå og være usikker og målet er å kose seg så mye som mulig med det fantastiske som skjer med deg og kroppen din.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...