Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Synes det var litt tøft :-) F.eks Emma Perline, Ella Perline osv.
sullemor Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Perline? Alt fungerer vel som et navn nå til dags, spørsmålet er heller om en liker det eller ikke.. Jeg har personlig aldri hørt Perline, men er tilhenger av at foreldre kan gi barn spesielle navn. For alt en vet kan en eventuell Emma Perline ELSKE navnet sitt, eller hate det. Det er tross alt den jenta som må leve opp til, eller fornekte navnet.
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 er et navn som man i allefall legger merke til å husker - jeghadde en gang en dame på sykehuset som het Perline - og kommer aldri til glemme det navnet - det festa seg godt:) var litt rart i begynnelsen - men nå er det normalt i mine ører!
Cornelianelia Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg synes Perline i og for seg var fint. Men synes det er veldig likt Pernille som jo er mer vanlig. Mange kommer nok til å tro at jenta egentlig heter Pernille.
sonne Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Synes det forsåvidt er fint, men litt rart. Har aldri hørt det før. Kan nok kanskje fort misforstås som Pernille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå