Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har ikke fått vite kjønn... Jeg hadde veldig lyst til å vite det da, det skal være sagt, men navlestrengen lå mellom beina, så det var ikke mulig å se kjønnet på UL. Da blir det enda mer spennende fram til fødselen... :o)

På en måte er det jo like greit å ikke vite kjønnet, for det hender jo mang en gang at legen/jordmor tar feil, og plutselig sitter du der med skjegget i postkassa - bare rosa klær til den nyfødte gutten. :P

Jeg vet heller ikke kjønn. Hadde lyst til å vente til fødselen. Kjæresten hadde veldig lyst til å vite det, men gikk med på å vente. Vil ha den lille ekstra overaskelsen og spenningen:-) Synes også på mange måter det var rett at jeg fikk bestemme at vi skulle vente, det er jo liksom jeg som skal føde og ikke kjæresten min, så jo mer som kan være med og motivere under fødselen jo bedre.

Det er jo også sant som du sier at mange ganger kan jordmor ta feil, så kjøper man masse rosa klær og blir sittende med en gutt utn klær!!

Vi vil ikke vite, synes det er greit at den i magen har noen hemligheter for seg selv!

Og i tillegg så håper jeg å slippe unna for mye babyrosa og babyblått på denne måten ;)

...men ja, det er nok av de som blir veldig overrasket når vi sier vi ikke vil vite :)

Annonse

Vi ville ikke vite kjønnet, det viktigste ved ultralyden var å se at alt var ok, blir litt lei av at folk bare spør om vi vet hva det blir, ingen kommer på å spørre om alt var ok, folk tenker ikke på at noe kan være gale. Heldigvis var alt ok med babyen, den smattet med munnen og tok en salto!! Fantastisk å se:-)

Vi vet det heller ikke. Hadde lyst til å vite (jeg, men helst ikke mannen, så han var glad), men navlestrengen skulte alt her også :). Får leve i spenning denne siste gangen, da:). Visste det ikke med nummer 1 og 2 heller. Visste det bare med gutten vår. Blir spennende dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...