Gå til innhold

Hva skal jeg velge? Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg får mitt første barn i November, og har rett og slett ikke peiling på vogner. Lurte på om noen kunne hjelpe meg med forslag ut ifra disse kriteriene:

- Kommer til å gå en del tur i terreng, siden vi har hund som trenger mye trim

- Men kommer også til å gå en del i butikker så vil ikke ha en sånn diger vogn

- Syns det er en fordel at man kan velge om barnet skal sitte mot meg eller mot kjøreretningen

- Fordel at den er lett å klappe sammen og ikke tar så enormt stor plass

Ellers vet jeg egentlig ikke mer av hva jeg ønsker og ikke...

Kan nen hjelpe? Tusen takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138136548-hva-skal-jeg-velge-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine krav til en vogn var:

God på tur, men ikke være tung og diger for den skulle også brukes på shopping. Og den måtte være vendbar!

Valget falt på brio happy med light teleskop understell og vi er strålende fornøyd! =)

Om man heller vil ha lufthjul (kanskje spesielt lurt hvis man triller mye i snø) kan man velge det understellet som heter bare telskop. Vi triller både på grus, steinete og ganske så humpete veier og savner ikke lufthjul. For fjæringen er så god at det demper supert likevel. Men om du skal trille på enda mer ulendt terreng enn det vi gjør kan det kanskje være greit med lufthul?

Ellers er det vel en del andre vogner som også passer til kravene. Eventuelt teutonia mistral/prestige?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...