Gå til innhold

oth på biteringen i bergen

Anbefalte innlegg

ringte akkurat til biteringen i bergen for å høre om de har fått inn 2008 modellene. Mannen som svarte ble lettere irritert og sa at de 2007 modellene han solgte var 2007 modeller og at 2008 modellene først kom fra usa i september eller kanskje ikke da en gang. Jeg vil gjerne ha 2008 modell. Hva gjør jeg??? Forslag??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138136495-oth-p%C3%A5-biteringen-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du to valg: Kjøpe 07-modellen, eller bestille fra USA. Vær obs på at 08-modellen er dyrere, så det er ikke sikkert du sparer noe som helst på å importere. I tillegg må du da forholde deg til forhandler i USA om noe skulle skje.

Nå ringte jeg til Barnas hus og de kan sende vognen mot oppkrav :-) De hadde den skikkelige 08-modellen inne. Fikk den inn i mai. Jippi!! så da gjør jeg det. Forstår jo at han på biteringen vil bli kvitt vognene sine, men litt teit å selge 07 som 08-modell. Jeg har vogndilla og viktig for meg å få den siste modellen :-)

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 måneder senere...

Men på hjemmesiden til biteringen markedsfører de jo 08 modellen? Ja vær obs på at mange kaller 07 modellen for 08 modellen. OTH var treige med både 07 og 08 modellen, i forhold til de andre leverandørene.

08 modellen koster 700 mer enn 07 modellen og har koppeholder, pumpe, mer polstring i setet og ny bremse og lavere liggestilling så det er nok smart å ta den nye modellen - og lett å se forskjell pga koppeholderen

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...