Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg endelig fått stellebordet i hus, men ser at det blir for stort til å ha på badet. Derfor blir det satt på et annet rom, uten vask. Da må jeg ha en ordning for å ha vann der inne til "rompevask". Noen som har noen gode forslag til hvordan dere gjør det? Bare et vanlig vaskefat klarer jeg å komme på selv, men jeg er mer ute etter noen andre lure tips.

Også en ting til...AMMEBH. Hvor finner jeg en god og ikke for kostbar ammebh? Jeg har vel kommet opp i str B nå, hvilken størrelse bør jeg kjøpe da? Er alle ammebher tynn i stoffet? Blir glad for alle tips:)

Fortsetter under...

Det beste etter min mening er å stelle på badet, men når det ikke går så må man bare finne greie løsninger. Jeg ville nok invistert i en bleiebøtte for å unngå lukt, så kan du kjøpe mesoft kompress (engangs vaskekluter på apoteket) som du legger i vann, eventuelt ha noen bløte i en pose/boks på stellebordet. De fungerer som våtservietter bare at du slipper kunstige stoffer, allergi osv.

det var lurt....bleiebøtte fra reflex har jeg hentet alt, så den kommer nok godt med. Klart det er best å stelle på badet, men vi holder på å bygge hus, og før det er ferdig har vi ikke plass på badet. Kunne kjøpt et mindre stellebord, men det ble litt dumt å kjøpe noe jeg egentlig ikke ville ha for at det skal passe inn noen mnd i en leilighet vi leier...Men lurt med de vaskeserviettene...må undersøke det...:)

Annonse

Jeg har heller ikke plass til stellebord på bad og har en datter på over 1 år nå og det har gått helt fint.

Mesoft er veldig lurt å bruke. Nå vet ikke jeg hvor stor plass du har der stellebordet skal være, men hvis det ikke er så stor så har de noen lure bakker i plast på Ikea. De er til å henge på kanten av stellebordet. Den er i to deler slik at du tar ut den øverste til å fylle med vann. De er derfor også lette å rengjøre. (ikke så pene da..)

Siden du ikke har tilgang på rennende vann ved stellebordet er det også en god ide å bruke mesoft. Jeg tørker vekk all bæsjen med våte mesoft for så å bruke klut til slutt. Da unngår du å få bæsj i vaskefatet og alt blir mer hygenisk ;-) Håper dette hjalp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...