Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Ønsker ikke av den mest simple typen, gjerne en som kanskje har en "hvile" trinn på ryggen (eller fler) Nå har jeg sett igjennom alt på finn, men finner ingen. Trenger den sårt føre helga da vi skal ta båt til Tyskland.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hadde jo vært kjekt om du kunne opplyst noen småting som: Hvor mye vil du gi? Noen merker du vil ha, eller ikke. Hvilken landsdel du bor i. Farge etc. Alder på vogn. Legg i dette og det er større sannsynlighet for at du vil få svar
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Vil gi minst mulig, merke er ikke så veldig nøye, bor i Buskerud, farge spiller ingen rolle, helst ikke eldre enn to år.
atsjo Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Hvor i buskerud bor du? skal selge vår mørkeblå carena easy til 500kr. Kjøpt i april. Bor et stykke fra buskerud men kan få den til oslo innen onsd. Da må dere hente den der. Sier rett ut at jeg ikke syns den er så god å trille med, derfor vil jeg kjøpe ny.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Hva med en blå Zekiwa monsun med nusselige bamser? http://www.zekiwa.de/zekiwade2/index.php?spowa7 Skal ha 500kr for denne. I prisen er det inkludert både regntrekk og et lite handlenett. Har kun brukt vogna på 2 helga-turer før ungen fant ut at det var på tide å slutte med vogn. Vogna fremstår som ny, og har ikke vært i nærheten av røyk eller dyr. Bor ikke i Buskerud, men kan få sendt den med dagbuss eller nattbuss til Oslo hvis vogna faller i din smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå