Kråkebolla :) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 da er jeg tilbake fra et vondt utak.... vi fikk ut 11 egg... men livmoren min lå over vesntre egg stokk så han overlegen dyttet og ordnet fælt.. Det gjorde veldig vondt men fikk ut 11 store egg så er vel verdt smerten så da håper jeg gull egget ble tatt ut i dag
okeke Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 så trist at du hadde vondt da !! men godt d er over og så satser vi på at gullegget er blant de 11 Blir spennende å høre hvor mange befrukta d er imorra da
Kråkebolla :) Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 takk:) ja blir kjempe spennede å se i morgen..
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 bra m 11 egg!! Så ille det gjorde vondt, må si jeg gruer meg til i morgen, jeg skal møte opp kl 0800. hva gjør jeg da? melder jeg meg i resepsjonen? Eller bare legger jeg meg i en vente seng? Husker ikke all info jeg nå, hvorfor fikk du ikke mer smertestillende? Er det vondt enda? Dette ble mange spørsmål, men jeg bare lurer på mye nå
Kråkebolla :) Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Hei. er ikke sikkert du får så vondt. Du melder deg i resepsjonen også få dere et ark med masse klistre merker med ditt navn på. så går mannen din å tar sin prøve å du finner en ledig seng på venterommet. Da tar du på den blå kjortelen og så er det bare å legge seg under dyna og vente. Fikk masse smerte stillende. Alt gikk super topp med høyre eggstokk, kjente det lille stikket men var ikke spesielt vondt å da han skulle ta venstre eggstokken så lå livmoren min over, og som han sa han kan ikke stikke igjennom så han måtte gå rundt, så han klemte, dytte osv på den, var det som gjorde så sinnsykt vondt. Men lå en dame ved siden av meg som var kjapere inn og ut en meg og lå og lo og fniset osv, virket ikke som hun hadde vondt, så var livmora som gjorde det så ille. Ja jeg er øm i den eggstokken enda, og har vondt i den pga den harde behandlingen. Men som sagt du slipper sikkert det, de er veldig søte de sykepleierene så ikke noe å grue seg til. Hun ene satt å holdt meg i hånden og tørket tårenne da det gjorde så vondt, de er veldig omtenksome. Blødde i noen timer men så gikk det over. Eneste er den ømme eggstokken det føltes som han tok ut av kroppen min ellers er formen på topp:) Lykke til i morgen, få høre hvordan det gikk med deg da
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Hei endelig var det over for denne gang, det var ikke vondt på den ene siden, men den andre siden merket jeg da han prøvde å stikke langt etter de 2 siste folliklene, jeg synes det var ille. Men han tok ikke den siste med, for han sa det ble for smertefullt. Han beklaget seg til mannen min at han hadde gjort meg så vondt men sa det var i beste mening..) så 8 egg fikk de tatt ut, 2 mindre enn for 6 år siden og det er jeg fornøyd med.Du får melde fra her inne hvordan det gikk m befruktningen din:))
Kråkebolla :) Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 Ja samme som jeg hadde.. hvem overlege hadde du?? jeg hadde hans kristian, han yngste med brillene. 8 egg er kjempe bra det også.. har vondt i dag også jeg.. føles som de har ommøblert hele undelivet mitt.. men men. sitter å venter spent på å kunne ringe om 25 min... kjempe nervøs for det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå