Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 merket at jeg hadde for lite melk til lille prinsessa mi som er 4 mnd nå.. jeg begynnte med mme i går, å hun ble bare sååå fornøyd! hun kunne sove i 2-3 timer i strekk på dagen, noe hun ikke har gjort før.. så da bestemte jeg meg for å bare bruke mme.. i går kveld ble hun såå overtrøtt at jeg måtte bare gi puppen, så hun tømte det, å i dagtidlig var det fortsatt heeelt tomt:s what???er det mulig?? er så lei meg nå
Expat Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Hvor ofte dier hun nå? Det er ikke uvanlig at de må få tillegg etter 4mnd, da får de stort sett fast føde som tillegg, ikke mme alene. Brystet er ikke tomt. Det er produserer på kommando. Du har ikke pms eller mens som plager melka da?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 det jeg mener er at jeg har forlite melk til hun, å i går fikk hun ikke pupp med meg i det hele tatt, bare på kvelden for hun ble så overtrøtt at jeg ammet det lille som var igjen i puppen.. å da ble den helt tom, å i dagtidlig var den fortsatt heeelt tom:( så nå har jeg håpet at melken skulle komme tilbake iløpet av dagen, men den er fortsatt vekke!! det er helt sykt!! den ble plutselig helt borte:(
Expat Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Men om hun ikke dier og du ikke pumper (6-8 ganger i døgnet) så blir vel melka borte? Du må la henne amme masse om den skal komme tilbake!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har gått på carazette, men sluttet for over 1 mnd siden, å har ikke fått den tilbake enda... så den burde vel være på vei snart håper jeg!!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Skal du ha opp melkeproduksjonen må du amme mye! Da kommer nok melken
Mammatiltogutter! Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Prøv å slapp helt av. Stresshormoner kan hindre at melken kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå