Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er litt uvant og gammeldags..men det er ikke så værst. Tenkte på det selv før, har en besteforelder som heter det..Event. Elise går jo ann, ganske likt?

Skrevet

Jeg synes ikke det er veldig fint. På den annen side er det bedre enn Leah, Thea, Mathea, Maja, Nora, Sara og mange andre poppisnavn.

Skrevet

Nja, er ikke klar for det ennå...Synes Elise er veldig pent. Men det er jo på den annen side mye mer brukt, da...

Skrevet

I like! Men jeg liker Elsa enda bedre, det står på lista vår : )

Skrevet

Else er flott!!! Skjønt at ikke alle velger de aller mest poppis navna. Elsa og Elise er også fine!!

Skrevet

Hvis det kombineres med et tøft mellomnavn, så går det helt fint an :-)

Skrevet

Jeg syns Else som eneste fornavn er utrolig pent jeg da. Men så tilhører jeg den gruppen som aldri ville valgt dobbeltnavn på mine barn..

Skrevet

Jeg synes ikke det er identitet over f.eks Per Olsen. Derfor liker jeg dobbeltnavn. Og synes det er mye finere enn bare ett. Dobbeltnavnet skal ikke brukes hver dag, det bare er der liksom.. :-)

Skrevet

Jeg mente mellomnavn, ikke dobbelnavn :P

Skrevet

Både min mor og min farmor het(er) Else Marie. Så jeg synes det er et kjedelig navn.

Skrevet

Enig med deg der, birrisj! Per Olsen (o.l) er lite identitet over. Dobbeltnavn er flott ;-)

Else er jo veldig "kjærring-aktig" da. Men kansje nettopp derfor er det på tide at dette navnet får sin renessanse?? For så vidt liker jeg Elsa litt bedre, men det er nå så det.. Her er noen forslag til dobbeltnavn:

Else Mari (lang i)

Else Kristine

Else Linnea

Else Therese

Else Nikoline

Else Aleksandra

Skrevet

liker godt Else, jeg :-) Elise å Elsa er også pene navn =)

Skrevet

Else er gammeldags.

Om noen år er det sikkert sååå gammeldags at det er på moten igjen!!!

Kanskje du er tidlig ute bare, hehe.

Jeg mener Elise er finere.

Skrevet

Er ikke glad i Else, men synes ElsA er kjempeflott. Et navn jeg kunne vurdert selv, sammen med Greta :-)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Elise er penere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...