Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Bare lurer på hvordan dette gjøres? Går det fort? Bruker legen ultralyd for å se at han plasserer embryoene helt øverst i livmoren? Må man ligge og hvile etterpå? Er det noen medikamenter man tar i forb. med selve innsettingen? Hadde vært spennende å høre deres erfaringer i fht dette.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Dette er veldig greit. Rett inn bak en skjerm å kle av seg og sette seg i en vanlig gynekologstol. Legen setter inn sånn runding i vagina som åpner den opp mens laboranten henter embryoet. Så får legen dette av laboranten. En vanlig sprøyte på en måte, men istedet for spissen er det et langt, tynt rør der. Slik "sprøyter" han inn embryoet etter å ha ført røret inn. Brukte ikke UL eller medikamenter. Gikk hjem med en gang Laboranter sjekket røret etterpå for å se at ikke embryoet fortsatt var der.
togutter-08og10 Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg måtte ta crinonine etter innsetting (for å øke livmorhinnen) i 14 dager. Dette var en skjedepille som skulle settes inn. Litt ekkel utflod av det, men det gjorde ikke noe, var jo så heldig å lykkes 1. gang. Jeg var i fin form etter innsett og dro rett på cafe med min kjære. tok det litt med ro noen dager, men levde som normalt. (uten alkohol, og tok forholdsregler ang mat da..) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå