prins06+2til Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er nå i 12 svangerskapsuke, jeg er kun veldig oppblåst. skulle egentlig magen ha kommet nå?? Jeg vet jeg har bakovervendt livmor så det spiller vel litt inn, men tankene begynner liksom å surre, for alle jeg snakker med lurer liksom på om jeg egentlig venter tvillinger for jeg har jo ikke fått mege enda, så da begynner jeg å tvile selv også selvom jeg har et ultralydbilde i veska med 2 klomper hehe.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Eg følte meg også berre oppblåst den første tida, begynte vel først å føle meg skikkelig gravid rundt 15/16 svangerskapsuke. Var då eg fekk gravid-mage
tvillingerimagen Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er i uke 15 nå, og synes magen har endret seg fra oppblåst-lagt på meg mage til gravid-mage den siste uka. Tror nok dette er helt normalt!
Annkimor Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 På meg kom den med en gang. måtte fortelle på jobben uke 11, da var det vanskelig å sjule lenger. Er annengangs gravid da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå